آریا بانو
شبنم قلی خانی «تنها راه ممکن» را کارگردانی می کند
سه شنبه 4 تير 1398 - 23:17:05
آریا بانو -
نمایش «تنها راه ممکن» به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی شبنم قلی‌خانی از روز چهارشنبه پنجم تیرماه در تماشاخانه شانو روی صحنه می رود.
به گزارش صبا ، نمایش «تنها راه ممکن» به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی شبنم قلی‌خانی از روز چهارشنبه پنجم تیرماه ساعت 21 در تماشاخانه شانو روی صحنه می رود.
در این اثر نمایشی آرام احمدی نیا، مهدی افشاری، محمد بختیاری، سعید بینا، نگین پزشکی، فاطمه پریدار، کیانا تاجیک، الهه جامی، محمد حاجی محمدی، پارسا خسروی، امیرحسین رحمانی، فردین رحمان پور، سعید ره نورد، علیرضا رئیسی، ماکان سیگارچی، ندا سهرابیان، گلناز شیرانی، زهرا عبدالهی، دینا غلامی، امیر فرمانی، امیرحسین مرادی، کامیار مهدیزاده، نگار مهری، محسن مولایی و محمدرضا نیکزاد به ایفای نقش می پردازند.
عوامل نمایش «تنها راه ممکن» عبارتند از الهه کمال خانی تهیه کننده، میلاد لطیفی تبلیغات مجازی، امیرحسین صید آبادی طراح پوستر، محمد علوی طراح تیزر و سید محمد صادق سیادت مشاور رسانه ای هستند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: اپیزودهای «تنها راه ممکن» برش هایی از وضعیت ما در این دنیاست و اگرچه در انتها آب پاکی را روی دست ما می ریزد که تنها راه ممکن برای حکم فرما شدن خوبی بر دنیا، ناممکن است و عدالتی در این دنیا برای آدم ها نیست اما در ذات خود امیدی نهفته دارد چراکه تئاتر است و تئاتر با نشان دادن، دنیا را بهتر می کند. روی صحنه تنها راه ممکن، غیرممکن نیست...
«تنها راه ممکن» دومین تجربه کارگردانی شبنم قلی‌خانی پس از چند تجربه کارگردانی در دهه هشتاد، همراه هنرجویان و شاگردانش در عرصه بازیگری است.
شبنم قلی خانی پیش از این نمایش «شایعه بی اساس» را در دی ماه به همراه هنرجویان دوره قبل خود در تماشاخانه مهرگان روی صحنه برد.
علاقمندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه شانو مراجعه کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/171549/شبنم-قلی-خانی-«تنها-راه-ممکن»-را-کارگردانی-می-کند
بستن   چاپ