آریا بانو
امیر جعفری: من کارگرزاده هستم و هیچوقت از جایی رانت نگرفتم/ عذرخواهی می‌کنم
جمعه 7 تير 1398 - 10:38:11
آریا بانو -
انتشار ویدیویی از حرف‌های امیر جعفری که در آن گفته حق پسر وزراست که بنز سوار شوند، با واکنش‌های منفی در فضای مجازی روبه‌رو شد. او حالا در ویدیوی دیگری درباره آن صحبت‌ها توضیح داده و آن را منقطع خوانده و عذرخواهی کرده است.
به گزارش آی سینما، این بازیگر سینما و تئاتر در توضیح گفته است: «کلیپی 40 ثانیه‌ای چند وقتی است از من در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است که می‌خواهم توضیح مختصری از آن بدهم. این ویدیو در حقیقت یک مصاحبه 60 دقیقه‌ای است که مربوط می‌شود به تئاتری که من روی صحنه می‌رفتم و متعلق به دو سال‌ و‌ نیم پیش است.».
اودر ادامه می‌گوید از این صحبت‌ها سوءاستفاده شده: «همان موقع هم یک سری آمدن از این ویدیو سوءاستفاده کردند و به صورت منقطع آن را بازنشر دادند، قبل و بعدش را زدند و آنگونه که دلشان می‌خواست آن را پخش کردند. همان زمان هم درباره آن ویدیو توضیحاتی دادم و عذرخواهی هم کردم. الان هم اگر کسی فکر می‌کند من آزرده خاطرش کردم مخلصش هستم و دستشم می‌بوسم، معذرت خواهی هم می‌کنم.».
جعفری همچنین گفته که هیچوقت از کسی رانت نگرفته: «همیشه این را با افتخار گفتم که من کارگرزاده‌ام. نه برادر وزیر است و نه پدرم حکومتی بوده است. نه خودم از جایی رانت گرفتم و نه خواهم گرفت! و دعا می‌کنم هر مسئولی، هر وزیری و هر آقازاده‌ای که حق مردم را خورده خدا از حلقومش آن را بیرون بکشد!»
او در حالی این توضیح را داده که در روزهای اخیر عکس‌های او در کنار بابک زنجانی و حسین هدایتی هم در فضای مجازی پخش شده که به اکران خصوصی فیلم «نقش نگار» ارتباط دارد و عده‌ای حتی او را «مشاور هنری» زنجانی در زمانی که روی چند فیلم سرمایه گذاری کرد، خوانده‌اند. این درحالی‌ست که جعفری در سال 92 توضیح داده بود از قدیم با زنجانی دوست و همکلاسی بوده و بدون چشمداشت مالی به او برای سرمایه گذاری در سینما راهنمایی می‌داد.

http://www.banounews.ir/fa/News/171861/امیر-جعفری--من-کارگرزاده-هستم-و-هیچوقت-از-جایی-رانت-نگرفتم--عذرخواهی-می‌کنم
بستن   چاپ