آریا بانو
یک کمدی سیاه با پایانی متفاوت / محسن قصابیان از "نیوکاسل" می‌گوید
يکشنبه 9 تير 1398 - 09:57:18
آریا بانو - تازه‌ترین ساخته محسن قصابیان به‌زودی اکران می‌شود.


سرویس سینمایی هنرآنلاین : محسن قصابیان کارگردان سینما و تلویزیون فیلم "نیوکاسل" را آماده اکران دارد که بعد از" سامورایی در برلین" به سرگروهی باغ کتاب روی پرده سینماها می‌رود.
بهرام افشاری، سحر قریشی، حمید گودرزی، نسرین مقانلو و رضا ناجی بازیگران این فیلم سینمایی هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: فرید جوانی است که ساعت 10 صبح به او خبر می‌دهند صاحب‌خانه قرار است بیاید و او و دیگر ساکنان مهلت دارند تا ساعت 10 شب خانه را تخلیه کنند.
قصابیان در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این فیلم بیان کرد: "نیوکاسل" یک کمدی سیاه با پایانی متفاوت است که تماشاگر را تأمل وا می‌دارد. من کمدی موقعیت را بیش از کمدی رفتار می‌پسندم و به همین دلیل در آثارم از آن استفاده می‌کنم.
قصابیان همچنین درباره رفع مشکلات ایجادشده در زمان تولید این فیلم عنوان کرد: ترجیح می‌دهم به اکران فکر کنم تا حاشیه‌ها و به فیلم برسم تا خودش را نشان دهد. به هر حال مراحل تولید طی شده و فیلم آماده اکران است. در حال حاضر مهم‌تر از هر چیز دیده شدن فیلم و قضاوت مخاطب است.
این کارگردان همچنین به اثر بعدی خود اشاره کرد و گفت: فیلمنامه بعدی من "یک کوچه آن‌طرف‌تر" نام دارد که آن هم یک فیلم تک لوکیشن است و بخشی از ماجرا در یک مکان اتفاق می‌افتد. اوایل سال به شروع کار نزدیک شدیم، اما سرمایه فراهم نشد و نتوانستیم کار را کلید بزنیم. همچنان به دنبال جذب سرمایه و شروع آن هستم. "یک کوچه آن‌طرف‌تر"نیز حال و هوای کمدی دارد. تماشاگر کمی می‌خندد اما در انتها پایان متفاوتی را می‌بیند.
قصابیان درباره نوع کارش نیز اظهار کرد: هر کس دنیایی دارد و دنیای من در تئاتر هم از همین جنس کمدی است. این نگاه حتی در متن‌های رادیویی که می‌نویسم و فیلمنامه‌هایم نیز دیده می‌شود و آن را دوست دارم.

http://www.banounews.ir/fa/News/172029/یک-کمدی-سیاه-با-پایانی-متفاوت---محسن-قصابیان-از-"نیوکاسل"-می‌گوید
بستن   چاپ