آریا بانو
ستاره‌هایی که به افسردگی خود اعتراف کردند (+تصاویر)
يکشنبه 9 تير 1398 - 10:00:33
آریا بانو -
اگر فکر می‌کنید که دنیای شهرت و ثروت، دنیایی بدون ناراحتی و مشکل است، اشتباه کرده‎اید. بسیاری از ستاره‎ها، با وجود قدرت، ثروت و محبوبیتی که دارند، با مشکلاتی، چون افسردگی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. اگر دوست دارید که با این ستاره‌ها آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه‎مان باشید.
کریستن بل
در سال 2016، در مصاحبه‌ای کریستن بل گفت: «من به مدت زیادی با افسردگی دست و پنجه نرم کردم. یک روز زمانی که 18 سال داشتم، مادرم من را نشاند و به من گفت که افسردگی در خانواده ما ارثی است و ممکن است که به فرزند تو هم منتقل شود. حتی مادربزرگ من هم از الکتروشوک درمانی استفاده کرد. من از همان دوران کودکی تا همین امروز برای درمان افسردگی‎ام، دارو مصرف می‌کنم و از گفتن آن هم ابایی ندارم.»
الن دی‎جنرس

الن دی‎جنرس اخیرا در مورد افسردگی اش صحبت کرده است: «من مدتی به خودم استراحت دادم تا از شر افسردگی خلاص شوم. پس از این که از آن دوران بیرون آمدم، فهمیدم که دلیلی برای شرمندگی و خجالت وجود ندارد. مهم نیست که دلیل افسردگی من چه بود، من در هر شرایطی سعی می‌کنم که با خودم روراست باشم. افسردگی اعتماد به نفس را از من گرفت و من را به آدمی تبدیل کرد که احساس می‌کردم نه برای خودم و نه برای دیگران کافی و مفید نیستم.»
ادل

شاید فکر کنید که ستاره‎ای چون ادل هیچ مشکلی در زندگی‎اش ندارد، اما او هم یکی از افرادی است که افسردگی را تجربه کرده است. در سال 2016، زمانی که او می‌خواست فرزند دوم خودش را به دنیا آورد، گفت: «من به شدت می‌ترسم. من پس از تولد فرزند اولم دچار افسردگی پس از زایمان شدم و این مرا می‌ترساند. اما من سعی کردم که در مورد آن با کسی صحبت نکنم.» افسردگی می‌تواند در افراد به شکل‌های گوناگونی خودش را نشان دهد. من برای دوری از این حس، معمولا هفته‌ای یک روز را بدون فرزندانم می‌گذرانم و هر کاری که دلم بخواهد را انجام می‌دهم.»
شاهزاده هری

در مصاحبه‌ای در سال 2017، شاهزاده هری در مورد 2 سال افسردگی که پس از مرگ مادرش بدان مبتلا شد، سخن گفت. «من پس از مرگ مادرم، همه احساسات خود را فراموش کردم». این روند تا سن 28 سالگی او ادامه داشت، یعنی زمانی که شاهزاده هری احساس می‌کرد در مرز نابودی کامل است و هنگام نامزدی سلطنتی با اضطراب شدید دست‌وپنجه نرم می‌کرد. در همان زمان بود که او تصمیم گرفت تا از متخصص کمک بگیرد و به اندوهش پایان دهد. در حال حاضر که او 33 سال دارد و در سلامت روحی کامل است. او از دیگران خواسته تا در مورد مشکلات خود صحبت کنند.
دواین جانسون

دواین جانسون که به راک شهرت دارد، در مورد افسردگی‌اش بدون خجالت صحبت می‌کند. «افسردگی برای هیچکس تبعیض قائل نمی‌شود. فرقی نمی‌کند که تو چه کسی و در چه مقامی باشی، افسردگی دامن هر آنکه را که بخواهد، می‌گیرد. تنها چیزی که باید بدان عمل کنیم این است که در مورد آن با دیگران صحبت کنیم و بدانیم که ما تنها نیستیم.»
لیدی گاگا

لیدی گاگا در مصاحبه‌ای در سال 2015 با مجله بیلبور گفت: «من در کل زندگی‎ام از افسردگی رنج بردم. من هنوز هم که هنوز هر روز با این بیماری دست‎و‎پنجه نرم می‌کنم و تنها از افرادی که مثل من هستند می‌خواهم که بدانند این احساس طبیعی است. ما انسان هستیم و طبیعی ست که در این دنیا احساس خلا و بیهودگی کنیم. کسی که اینگونه نیست، به نظر من انسان نیست.»
سرینا ویلیامز

سرینا ویلیامز، نفر اول رده‌بندی تنیسوران حال حاضر دنیا، با این که یک ورزشکار است، ولی باز هم دچار افسردگی شده‌است. او اخیرا در اینستاگرام خود نوشت: «هفته گذشته، هفته خوبی برای من نبود. من احساس کردم که مادر خوبی برای فرزندانم نیستم. من دچار افسردگی پس از بارداری شدم. در آن زمان، مقاله‌های زیادی را خواندم که نوشته بودند افسردگی پس از بارداری تا 3 سال هم ممکن است که به طول بیانجامد. از این رو سعی کردم که آن را کنترل کنم. من با مادران دیگر در ارتباط بودم، در مورد مشکلاتم با خانوده، خواهر و دوستانم حرف می‌زنم و اینگونه فهمیدم که این احساسات طبیعی است. در واقع من هم مثل هر مادری از این که گاهی تصور کنم مادر خوبی برای فرزندانم نیستم، رنج می‌برم ولی با آن کنار آمده‌ام.»
کیتی پری

آیا به نظر شما کیتی پری شبیه افسرده‌ها است؟ احتمال باور نمی‌کنید، اما او اخیرا به افسردگی اش اعتراف کرده است. او گفت: «پس از انتشار آلبوم 2017، من به شدت افسرده شدم و قلبم شکست. دلیلش هم این بود که من برای انتشار آلبومم انرژی زیادی گذاشتم، اما عکس‌العملی که انتظار داشتم را از آن‌ها ندیدم.» او به علت افسردگی شدید، درمان خود را در کالیفرنیا آغاز کرد.
جان هم

جان هم از افسردگی رنج می‌برده، اما آن را نادیده نگرفت و به دنبال درمان‎اش رفت. توصیه او به افرادی که با این بیماری دست‌و‎پنجه نرم می‌کنند، این است: «مهم نیست که درد را در کجای بدن‎تان احساس می‌کنید، آرنج، دندان یا حتی مغز. شما نباید آن را نادیده بگیرید. ما در جهانی زندگی کرده‎ایم که یادمان داده هر چیز منفی در خودمان را یک نقطه‎ضعف ببینیم در حالی که آن‌ها نقاط قوت ما هستند.»
برترین ها

http://www.banounews.ir/fa/News/172039/ستاره‌هایی-که-به-افسردگی-خود-اعتراف-کردند-(-تصاویر)
بستن   چاپ