آریا بانو
توضيح ابتکار درباره رسيدگي به وضعيت آسيب‌ديدگان حوادث سال 88
چهارشنبه 22 شهريور 1396 - 2:13:18 PM
ايسنا - خانواده
بانو نيوز - معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري با تاکيد بر اينکه رسيدگي به خانواده‌هاي آسيب ديده حوادث پس از انتخابات 88 مصوبه شوراي شهر تهران بوده است گفت که ضمن تکذيب موارد اتهامي مطرح شده از سوي برخي رسانه‌ها، پيگرد قانوني را حق خود مي‌داند.

به گزارش ايسنا، معصومه ابتکار در کانال تلگرامي خود در اين باره نوشت: « در پاسخ به اتهامات سابقه‌دار برخي رسانه‌هاي سابقه دار لازم است بر نکات زير يک بار ديگر تاکيد کنم:
پس از حوادث ناگوار سال 88، شوراي اسلامي شهر تهران با راي اکثريت مصوبه‌اي را به تصويب رساند که بر اساس آن شوراي شهر و شهرداري تهران مکلف شدند به خانواده‌هاي آسيب ديده از اين حوادث رسيدگي کنند تا از گسترش و تشديد مسائل جلوگيري شود.
تعدادي از اعضاي شوراي شهر به اين منظور ضمن ديدار و ارزيابي وضعيت آسيب ديدگان، دو گزارش براي مقام معظم رهبري تهيه کردند و اقداماتي نيز به شهرداري تهران در ابعاد درماني، مددکاري و بازتواني محول شد که طي سال هاي 89 و 90 مورد پيگيري و رسيدگي قرار گرفت.
از آنجا که اين اقدامات کاملا در چارچوب قانوني مصوبات شورا بوده و در قالب وظايف نمايندگي مردم دنبال مي‌شد، ضمن تکذيب موارد اتهامي، پيگرد قانوني را حق خود مي‌دانم».
انتهاي پيام

http://www.banounews.ir/fa/News/17236/توضيح-ابتکار-درباره-رسيدگي-به-وضعيت-آسيب‌ديدگان-حوادث-سال-88
بستن   چاپ