آریا بانو
زنان سرپرست خانوار نیازمند، وام قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند
شنبه 15 تير 1398 - 12:35:12
ایسنا - زنان
آریا بانو - معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در چارچوب همکاری معاونت با بانک‌ها به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار نیازمند، امسال بانک رفاه کارگران به پنج هزار زن سرپرست خانوار وام قرض الحسنه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و مدیر عامل بانک رفاه کارگران، برای حمایت از زنان سرپرست خانوار نیازمند، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
اطهره نژادی، معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده در مورد این تفاهم‌نامه، گفت: در چارچوب همکاری معاونت با بانکها به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار نیازمند، امسال بانک رفاه کارگران به پنج هزار زن سرپرست خانوار وام قرض الحسنه می‌دهد.
نژادی افزود: برای اجرایی شدن این تفاهم‌نامه، مدیران کل امور بانوان استان‌ها همکاری با شعب استانی بانک را در دستور کار خواهند داشت و امیدواریم پس از ابلاغ شیوه اجرایی این برنامه به همکاران در سطح استانی، شاهد اجرای دقیق و توزیع متناسب این امکان در سطح استان‌ها باشیم.
وی به تجربه مشابه سال گذشته با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اشاره و تصریح کرد: اگر چه عدد وام‌های اعطایی، عدد بزرگی به نظر نمی‌رسد اما اجرای برنامه با تعداد زیاد این وام‌ها که در سال گذشته پنج هزار وام بود، بازخورد مثبتی از سوی زنان سرپرست خانوار نیازمند داشت و امیدواریم بانک‌های دیگر نیز در این موضوع همکاری مناسبی داشته باشند.
معاون برنامه ریزی معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رفع نیازهای ضروری و راه‌اندازی کسب و کارهای خرد و ارزش آفرین را از جمله اهداف این حمایت‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد که در دستور کار داشتن توامان برنامه‌های توسعه‌ای توان‌افزا و برنامه‌های حمایتی، به بهبود شرایط اقتصادی زنان سرپرست خانوار نیازمند بینجامد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/172865/زنان-سرپرست-خانوار-نیازمند،-وام-قرض‌الحسنه-دریافت-می‌کنند
بستن   چاپ