آریا بانو
جام جهانی زنان؛ جایگاه سوم جام آبی طلایی شد
يکشنبه 16 تير 1398 - 00:15:56
آریا بانو - بازی رده بندی جام جهانی بانوان امشب و از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه نیس فرانسه برگزار شد تا سوئدی ها با شکست تیم ملی انگلیس دراولین دیدار رو در رو در ادوار جام جهانی پیروز شوند و مدال برنز رقابت ها را از آن خود کنند.

آبی طلایی‌ها که از همان دقایق ابتدایی این دیدار نبض بازی را در دست داشتند با گل زود هنگام اصلانی و بر روی اشتباه و سردرگمی خط دفاع شیر زن ها گل اول را به ثمر رساندند.
تیم ملی انگلیس که تا نیمه های چهل و پنج دقیقه اول هنوز ریتم بازی خود را پیدا نکرده بود ، روی کار تیمی سوئدی ها و در دقیقه 22 گل دوم را توسط صوفیا جاکوبسن دریافت کرد.
در ادامه سوئدی ها که با ثمر رساندن دو گل با خیالی آسوده فضا را برای توپ رسانی دختران فیل نویل باز کرده بودند، در دقیقه 31 دروازه خود را توسط مسی کوچک انگلیس‌ها، فرن کربی باز شده دیدند.
تلاش انگلیسها برای بازگشت به مسابقه سه دقیقه بعد توسط الن وایت به ثمر نشست تا وی با زدن هفتمین گل خود امیدوار به دریافت کفش طلای مسابقات باشد اما با اعلام هند وی توسط وار ، رویای وی نقش بر آب شد.
در نیمه دوم، انگلیسی ها تلاش کردند تا با تعویضها و تغییر تاکتیک های خود، ارسال توپ های بلند، و استفاده از بازیکنان سرزن ، نتیجه را به نفع سه شیرها کنند اما در نهایت این تیم ملی سوئد بود که با سوت داور در دقیقه نود و چهار تاریخ ساز شد و برای سومین بار مدال برنز جام جهانی بانوان را ، این بار در فرانسه از آن خود کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/172982/جام-جهانی-زنان؛-جایگاه-سوم-جام-آبی-طلایی-شد
بستن   چاپ