آریا بانو
ذوالقدر: بررسی لایحه تامین امنیت زنان در دولت طولانی نشود
دوشنبه 17 تیر 1398 - 10:10:47 AM

آریا بانو-سیده فاطمه ذوالقدر عضو فراکسیون زنان مجلس از قوه قضاییه خواستار ارائه سریع‌تر لایحه تامین امنیت زنان به دولت شد و گفت: روند بررسی لایحه تامین امنیت زنان در دولت سریع طی می‌شود.

وی تعیین تکلیف سریع‌تر لایحه تامین امنیت را مطالبه جدی زنان دانست و گفت: نیاز است قوه قضائیه سریع‌تر مشکلات این لایحه را برطرف و آن را به دولت ارسال کند تا ارائه آن به مجلس طولانی نشود و در اسرع وقت نسبت به تصویب آن اقدام کنیم.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بررسی لایحه تامین امنیت زنان در قوه قضائیه در مراحل پایانی قرار دارد، افزود: این لایحه در قوه قضائیه برای اعمال نظرات کارشناسی و حقوقی در حال بررسی است و انتظار می‌رود سریع‌تر به دولت ارائه شود.

وی با بیان اینکه روند بررسی لایحه تامین امنیت زنان در دولت سریع طی می‌شود، ادامه داد: با توجه به اعمال نظرات کارشناسی و حقوقی در مورد لایحه به نظر می‌رسد روند بررسی این لایحه در دولت طولانی نشود و سریع به مجلس ارائه شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه تامین امنیت زنان جنسیتی نیست، تصریح کرد: این لایحه به منظور کاهش خشونت و افزایش امنیت افراد جامعه تدوین شده و شامل تمامی افراد و اقشار جامعه می‌شود و در آن مردان نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند.

ذوالقدر با بیان اینکه لایحه تامین امنیت زنان بسیار کارآمد است، گفت: الگوی خشونت در جامعه در حال تغییر است نیاز بود کمبود‌های در حوزه اجرای قوانین و تامین امنیت زنان رفع شود که انتظار می‌رود با تصویب و اجرای لایحه تامین امنیت زنان خشونت‌ها علیه زنان کاهش و وضعیت زنان بهبود یابد.



http://www.banounews.ir/fa/News/173156/ذوالقدر--بررسی-لایحه-تامین-امنیت-زنان-در-دولت-طولانی-نشود
بستن   چاپ