آریا بانو
افزایش 100 درصدی کشف موادمخدر و روانگردانها از محموله‌های پستی
سه شنبه 18 تير 1398 - 12:41:10
آریا بانو - معاون مقابله با عرضه و روابط بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر در بازدید از مرکز مکانیزه امانات پستی، آخرین وضعیت مقابله با انتقال مواد مخدر و روانگردان‌ها را از طریق محموله‌ها و مرسولات پستی مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش ایسنا، ناصر اصلانی در راستای اقدامات و فعالیت‌های شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در امر مبارزه با مواد مخدر و آشنایی با ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات آن شرکت، از مرکز مکانیزه امانات پستی بازدید کرد.
وی ضمن تشکر از تلاش‌های و اقدامات انجام شده، راهکارهای مدنظر در جهت ارتقاء سطح کنترل محموله‌ها و مرسولات پستی را بیان و بر اهمیت ماموریت شرکت پست جمهوری اسلامی در مقابله با قاچاق مواد مخدر و روانگردان‌ها تاکید کرد.
معاون مقابله با عرضه و روابط بین الملل ستاد بیان کرد: اگرچه کشفیات پستی از نظر حجم نسبت به سایر دستگاه‌ها پائین به نظر می‌رسد اما به جهت جلوگیری از انتقال مواد به خارج کشور و ممانعت از وارد شدن لطمه به حیثیت نظام بسیار مهم و ارزشمند است.
کشف حدود 45 کیلو مواد مخدر و روان‌گردان در سه ماهه نخست امسال
به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، همچنین در این بازدید ملکیان مدیرکل حراست شرکت پست اهم برنامه‌ها و اقدامات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران را تشریح و دستاوردهای حاصله در سال گذشته و سه ماهه اول سال 1398 را تبیین کرد که از آن جمله می‌توان به کشف 44 کیلو و 981 گرم انواع مواد مخدر و روان‌گردان اشاره کرد که این میزان مواد مکشوفه در مقایسه مدت مشابه سال 1397 به میزان 100 درصد افزایش یافته است.
گفتنی است؛ در این بازدید دسترنج مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر، قنبرزاده رئیس مرکز مکانیزه پست و جمعی از کارشناسان اداره کل مقابله با عرضه ستاد و مدیران شرکت پست حضور داشتند.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/173497/افزایش-100-درصدی-کشف-موادمخدر-و-روانگردانها-از-محموله‌های-پستی
بستن   چاپ