آریا بانو
مدل مو مجلسی زنانه و دخترانه
چهارشنبه 19 تير 1398 - 20:27:50
آریا بانو -
مدل مو مجلسی زنانه و دخترانه 19
٤٢٨
٠
زیبامون / برای حضور در یک مراسم مهم مثل عروسی یا مهمانی های خاص، علاوه بر اینکه باید استایل شیک و زیبایی داشته باشید باید به مدل موها و مدل آرایش صورت هم توجه ویژه ای داشته باشید تا تمام جزییات مربوط به ظاهر و استایل شما بسیار شیک و منحصر به فرد دیده بشه.
اگرچه انتخاب مدل مو و استایل کردن موها به سلیقه افراد بستگی داره اما میشه با ایده گرفتن از مدل های جدید و پرطرفدار، مدل مویی زیبا و شکیل رو برای خودتون انتخاب کنید و از این طریق هم زیبایی بیشتری برای استایلتون ایجاد کنید.
خوشبختانه هیر استایلیست ها، مدل های بسیار متنوع و زیبایی رو برای استایل کردن و مدل دادن به موها و شینیون مو رو انجام میدن و شما میتونید متناسب با اندازه و حجم مو، سلیقه، مدل لباس و ... بهترین و مناسب ترین مدل مو و شینیون رو انتخاب کنید.
این روزها شینیون های خطی، که ظاهر مرتب و شکیلی برای موها ایجاد میکنند جز مدل موهای مجلسی و پرطرفدار هست که میتونن انتخاب خیلی خوبی برای حضور در مراسم عروسی باشند. علاوه بر این شینیون های شلوغ، شینیون با بافت مو، مدل مو دم اسبی، انواع بافت مو و ... هم میتونن جز انتخاب های شما برای داشتن یک مدل مو مجلسی و شیک باشند.
نکته جالبی که در رابطه با شینیون موها وجود داره اینه که نه تنها ظاهر مرتب و جذابی برای موها ایجاد میکنه بلکه برای هر اندازه از مو هم قابل اجرا هستند و فقط کافیه شما مدل مو مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و به هیر استایلیست یا شینیون کار سالن زیبایی نشان دهید. این افراد متناسب با مدل شینیون، با اضافه کردن مو مصنوعی به موهاتون، شینیون مورد نظر شما رو به بهترین شکل ممکن روی موهاتون اجرا خواهند کرد!
در ادامه همراه باشید و چند نمونه از جدیدترین مدل موهای مجلسی زنانه و دخترانه رو مشاهده کنید و با ایده گرفتن از این مدل های جدید، یک انتخاب عالی و جذاب برای خودتون داشته باشید.

http://www.banounews.ir/fa/News/173742/مدل-مو-مجلسی-زنانه-و-دخترانه
بستن   چاپ