آریا بانو
گفتگو با بانوی ژاپنی مسلمان؛ مادرم هنگام نماز تصور می کرد جن زده شده ام!
جمعه 21 تير 1398 - 13:11:37
آریا بانو -
گفتگو با بانوی ژاپنی مسلمان؛ مادرم هنگام نماز تصور می کرد جن زده شده ام!
k ١.١
٠
تسنیم / بانوی مسلمان ژاپنی با اشاره به مطالعه‌ خود در زمینه زندگی بسیاری از رهبران کشورها دنیا می‌گوید: هیچ رهبری در دنیا به اندازه آیت‌الله خامنه‌ای ساده زیست و دلسوز مردم نیست.
فاطمه (تسوکو) هوشینو اظهار داشت: در حالی رهبران تمامی کشور‌های دنیا فقط به فکر این دنیا هستند، ولی آیت الله خامنه‌ای تنها به فکر زندگی کردن مردم در این دنیا نیست بلکه به فکر زندگی مردم کشورش و دیگر کشور‌های دنیا در آخرت نیز هستند.
وی عنوان کرد: مطالعات زیادی در زمینه زندگی و نوع مدیریت رهبران کشور‌های مختلف دنیا داشته‌ام، ولی هیچ رهبری در دنیا به اندازه آیت‌الله خامنه‌ای ساده زیست و دلسوز مردم نیست.
هوشینو با اشاره به اینکه آزادی مطلق پیش خداوند بوده و این واژه برای انسان‌ها نسبی است، ادامه داد: آزادی برای انسان تنها در اطاعت الهی است و کل روح من را آزاد کرده است.
این بانوی بودایی مسلمان شده با بیان اینکه حجاب را دشمنان دین مبین اسلام سیاسی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بنا به گفته برخی از شهدا «سیاهی چادر زنان از خون شهیدان سرخ‌تر است».
هوشینو در پاسخ به این سوال که بعد از مسلمان شدن اعضای خانواده‌ات چه برخوردی با شما داشتند، افزود: پدر و مادرم اول باور نمی‌کردند و فکر می‌کردند دارم شوخی می‌کنم و بعد سعی کردن من را از تصمیمم منصرف کنند، زیرا حجاب را بی آبرویی می‌دانستند. وی تصریح کرد: با خانواده‌ام به توافق رسیدیم در شهر محل سکونت‌مان که یک شهر کوچک بود لباس بلند و گشاد و همچنین کلاه بپوشم، ولی در خارج از شهر حتی روسری می‌پوشیدم.
هوشینو با بیان اینکه هنگام نماز خواندن مادرم فکر می‌کرد من جن زده شده‌ام و دور من نمک می‌پاشید، ادامه داد: مادرم می‌خواست من با یک جوان بودایی ژاپنی ازدواج کنم، ولی نپذیرفتم، ولی 9 سال پیش به ایران مهاجرت کردم و 8 سال پیش با یک جوان ایرانی اهل تهران که اصالتا سبزواری بوده و در سایت هنگام سوال در زمینه دین مبین اسلام با وی آشنا شدم ازدواج کردم.
وی با تاکید بر اینکه دین مبین اسلام برای تمام نیاز‌ها و سوالات انسان‌ها پاسخ و راه حل دارد، بیان کرد: در ژاپن مردم می‌گویند آسمان تورا می‌بیند و هیچ وقت نمی‌گویند بودا تو را می‌بیند. «آتسوکو هوشینو» حدود نه سال قبل به اسلام مشرف شد و نقطه عطف زندگی‌اش هم از ماجرای یازدهم سپتامبر کلید خورد؛ دختری که بعد از تشرف به دین اسلام، نام «فاطمه» را برای خود انتخاب کرد.
هوشینو شیفته حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علی‌ها شده که خودش را «فاطمه هوشینو» نامیده و پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله را پدر دینی و معنوی خودش می‌داند و با یک جوان مسلمان ایرانی ازدواج کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/173859/گفتگو-با-بانوی-ژاپنی-مسلمان؛-مادرم-هنگام-نماز-تصور-می-کرد-جن-زده-شده-ام!
بستن   چاپ