آریا بانو
تعبیر خواب حاملگی دختر، مرد و همسر
يکشنبه 23 تير 1398 - 09:37:46
آریا بانو -
تعبیر خواب حاملگی دختر، مرد و همسر
١٨٢
٠
علم سرا/ دراین مطلب می خواهیم در مورد تعبیر خواب حاملگی و بارداری دختر و همسر و مرد و دختر مجرد صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.
تعبیر خواب حاملگی از منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
دیدن زن حامله در خواب رو به روئی با گناه و بار غم است. اگر در خواب ببینید که همسرتان حامله شده است تکلیفی شاق و سنگین بر شما محول می گردد که انجامش دشوار و قبولش نامطلوب است که دوست ندارید آن کار را انجام بدهید و اگر هم به اجبار و تکلیف بخواهید بسیار سخت و توان فرساست. اگر احیانا در خواب احساس کنید که خودتان حامله شده اید غمی برای شما می رسد که به اندازه حمل جنین طول می کشد البته این تعبیر برای زنان است. اگر در کوچه ببینید که زن حامله ای می گذرد خبر ناخوشایندی به شما می رسد.
در ادامه خواندن شما کاملترین تعبیر خواب حاملگی و بارداری را خواهید دید .
محمد بن سیرین گوید:
اگر بیند که شکم او بزرگ شده بود چون زن آبستن، دلیل کند که او را مال و نعمت دنیا حاصل گردد و هرچند که شکم بزرگتر بیند، مال دنیا بیشتر بود.
ابراهیم کرمانی در تعبیر خواب بارداری گوید:
اگر فرزند نابالغ پسر خود را آبستن بیند، دلیل که پدرش را نعمت و مال حاصل گردد
اگر فرزند نابالغ دختر خود را آبستن بیند، دلیل که مادرش را نعمت و مال حاصل گردد
تام چت ویندرا گوید :
تعبیر خواب حاملگی و آبستنی زندگی پر بار تازه است . اگر کسی در خواب حیوان یا انسانی آبستن ببیند ویا خواب بیننده زن خود را آبستن ببیند تعبیرش به این طریق است که در آرزوی زندگی تازه ای به سر می برد که پر از مایه های امید و امکانات نیکو باشد
خواب دیدن آبستن به هر صورت مقدمه ای است بر تلاش فردی که برای رسیدن به موقعیت و امکانات بیشتر سعی می کند و چنین خوابی که خودش طالع است نیروی قوی پا نهادن وپیش رفتن در راهی را که آرزویش وجود دارد ایجاد می کند
لیلا برایت مى‏گوید:
اگر مردى در خواب ببیند که باردار و آبستن است، به پول و ثروت فراوانى مى‏رسد.
آنلی بیتون تعبیر خواب بارداری و حاملگی مى‏گوید:
1ـ اگر زنی خواب ببیند حامله است ، علامت آن است که با شوهر خود زندگی آسوده ای نخواهد داشت و صاحب فرزندانی مطیع نخواهد گردید .
2ـ اگر دختری باکره و مجرد و پاکدامن خواب ببیند حامله شده است ، علامت آن است که به بدبختی و رسوایی کشیده خواهد شد .
3ـ اگر زنی باردار خواب ببیند که حامله است ، نشانه آن است که زایمانی راحت و بی خطر خواهد داشت .
تعبیر خواب مادر شدن دختر مجرد
ادوراد میگوید اگر دختری خواب ببینید که مادر شده و فرزندش را در آغوش دارد دلیل بر اینکه صاحب مال و نعمت شود فراوانی نعمت و برکت نیز از دیگر معانی این خواب میباشد
ابن سیرین مادری کردن دختران مجرد در خواب را یا پرستاری از نوزاد در خواب برای دختر مجرد را دلیل بر برکت افزایش روزی و فراوانی مال میداند البته آنلی بیتون نظر دیگری دارد که در بالا خواندید .
شیخ طوسی گفته است اگر خواب دختری جوانی را که قبلا مرده است را ببینیم در حالی که او بچه دار شده و صاحب فرزند پسر یا دختر شده است دلیل بر اینکه یکی از همسایگان و یا نزدکیان او فرزند خود را در اثر بیماری درد و رنج و یا حادثه از دست میدهد
اگر در خواب بچه ‏اى را مشاهده کردید، به این معنا است که در انجام کارها فرصت مناسبى را به دست آورده‏ اید. دیدن بچه‏ ى لاغر در خواب نشانه‏ى آن است که شما دچار مشکل مى‏شوید، اگر در خواب بچه‏ ى چاقى را ببینید، به این معنا است که در انجام کارها موفق مى‏شوید. اگر در خواب ببینید که بچه‏اى خوابیده، به معنى آن است که زندگى خوبى خواهید داشت. اگر خواب ببینید که بچه‏اى را به قتل رسانده‏ اید، یعنى به یکى از اشتباهات خود پى مى‏برید. و اگر در خواب خود را مشغول بازى با بچه‏ ها دیدید، نشانه‏ ى آن است که در تمامى کارهایتان به موفقیت می ‏رسید .
یک زن شوهردار خواب ببیند که بچه دار شده این است که شادی او بزرگ خواهد بود.
تعبیر خواب یک زن بیوه خواب ببیند که بچه دار شده این است که مرتکب کارهای نامعقول خواهد شد .
حضرت صادق علیه السلام می‌فرماید: اگر زنی در خواب ببیند دختری بچه‌ای به دنیا آورد، ازنسل او فرزندی به وجود می‌آید که بزرگ خاندان خود می‌شود.
بسیاری‌ از افراد بارها و بارها خواب‌ نوزاد یابچه‌ه ای‌ کوچک‌ را دیده‌اند… اگر در خوابتان‌ نوزاد یابچه‌ غریبه‌ و ناآشنایی‌ را ببینید، باید توجه‌ داشته‌باشید که‌ چنین‌ خوابی‌ دلالت‌ بر معانی‌ و اتفاقات‌مهمی‌ دارد… باید خودتان‌ را به‌ جای‌ آن‌ کودک‌ قراردهید و منتظر یک‌ پیشرفت‌ و تغییر مثبت‌ در یک‌زمینه‌ به‌ خصوص‌ از زندگی‌ روزمره‌تان‌ باشید. درزمانی‌ که‌ تغییر و تحولات‌ جدید و بزرگی‌ در زندگی‌تان‌ در شرف‌ تکوین‌ باشند، احتمالا خواب‌ نوزادخواهید دید تا خبر از یک‌ شروع‌ مثبت‌ با بکارگیری‌استعدادتان‌ به‌ شما بدهد.
گاهی‌ اوقات‌ باید با در نظرگرفتن‌ شکل‌ و قیافه‌ ظاهری‌ بچه‌ و کاری‌ که‌ او انجام‌می‌دهد، چنین‌ خوابی‌ را تعبیر کنید. در مجموع‌،بچه‌ در خواب‌ نماد معصومیت‌ و بی‌گناهی‌ است‌ ونشان‌ دهنده‌ خالص‌ترین‌ و پاک‌ترین‌ توانایی‌های‌بی‌حد و حصر انسانها محسوب‌ می‌شود. اگر درخوابتان‌ بچه‌ یا نوزاد غیرعادی‌ و عجیب‌ و غریبی‌ رادیدید و اگر کنش‌های‌ متقابل‌ شما غیرمعمول‌ وحیرت‌ آور باشد، لازم‌ است‌ که‌ به‌ سلامت‌ فکری‌ وروانی‌ خود بیشتر توجه‌ نمایید و بار دیگر تجربیات‌شخصی‌ نگران‌ کننده‌ و گرفتاری‌های‌ فکری‌ تان‌ را که‌مانع‌ از پیشرفت‌ شما در زندگی‌ روزمره‌ می‌شود،مرور نمایید

http://www.banounews.ir/fa/News/174093/تعبیر-خواب-حاملگی-دختر،-مرد-و-همسر
بستن   چاپ