آریا بانو
آیتم های ضروری که باید در کمد لباس هر خانمی باشد!
يکشنبه 23 تير 1398 - 20:43:28
آریا بانو -
آیتم های ضروری که باید در کمد لباس هر خانمی باشد!
٠
٠
منودلیار / کمد لباس هرکدام از ما با توجه با سلیقه، سبک و استایل مورد علاقه مان با دیگری متفاوت است. اگر ما طرفدار استایل رسمی و مجلسی باشیم، در کمد ما لباس های خوش فرم و منظم و اتو کشیده و کفش های رسمی بیشتر دیده می شود، اما اگر طرفدار استایل کژوال باشیم، لباس های جین و شومیزهای رنگارنگ گشاد و کفش های کتانی در کمد ما خودنمایی می کنند. در این مقاله قرار است آیتم های ضروری کمد لباس خانم های شیک پوش را با هم مرور کنیم. این آیتم های ضروری برای هرکس با هر سلیقه ای مناسب هستند و با داشتن آن ها می توانی مطمئن باشی که همیشه لباس های زیبا و دوست داشتنی برای پوشیدن داری! یک مزیت دیگر این آیتم های ضروری این است که تقریباً با هر آیتمی ست می شوند و دست تو برای استایل کردن با آن ها باز است! خب! آماده ای که کار معرفی را آغاز کنیم؟
شومیز سفید:
در مورد ضرورت شومیز سفید هرچه بگوییم کم گفته ایم! در کل شومیزها از آیتم های ضروری کمد لباس هستند؛ اما شومیز سفید در عین سادگی جذابیت ظاهری زیادی دارد، راحت است و تقریبا با همه چیز ست می شود. اگر شومیز تو کاملاً با سایز بدن تو متناسب باشد، فرم بدن را بهتر نشان می دهد؛ اما مدل های اورسایز و گشاد هم بسیار شیک هستند و در بعضی استایل ها می درخشند. فرقی نمی کند که شومیز سفید تو چه جنسی داشته باشد، حریر باشد یا نخی، کتان باشد یا حریر! مهم این است که می توانی این شومیز جذاب و ساده را با انواع دامن و شلوار ست کنی. شومیزهای مدل دار هم امسال غوغا کردند و برای تکمیل کمد لباس فوق العاده اند. تصور کن یک شومیز سفید با یقه مربعی، آستین های پفی، کمر گره دار، پشت بندی یا هر مدل دیگری که دلخواه توست، چقدر جذاب است! این مدل شومیزها برای استایل رسمی یا حتی مهمانی ها مناسب هستند؛ اما اگر ترجیح می دهی یک شومیز ساده دکمه دار به تن کنی، می توانی آن را با شلوار جین ست کنی و استایل کژوال اما چشمگیری داشته باشی.
بلوز با طرح کلاسیک:
تو به بلوزهایی نیاز داری که طرح های کلاسیک دارند؛ چون این طرح ها همیشگی هستند و هیچ وقت از مد نمی افتند! منظورم از کلاسیک کدام طرح ها هستند؟ طرح چهارخانه، طرح راه راه و طرح خالخالی همان طرح هایی هستند که همیشه در دنیای مد جایگاه منحصر به فرد خود را دارند. فرقی نمی کند که انتخاب تو بلوز باشد یا شومیز یا تیشرت یا تاپ! چون تمام این آیتم های بالاتنه مورد نیاز تو هستند. فقط باید یادت باشد که از مدل های طرح دار غافل نشوی و بتوانی در موقعیت های مختلف از لباس های طرح دار بهترین استفاده را ببری. یک شومیز چهارخانه قرمز و مشکی با شلوار جین برای فصل های سرد سال بهترین انتخاب است! ترکیب بلوز خالخالی سفید و مشکی با شلوار مشکی بی نظیر است و یک تیشرت راه راه سفید و سرمه ای تو را به استایل فرانسوی نزدیک خواهد کرد.
شلوار جین:
مطمئنم که نیازی به گفتن من نیست! اما محض یادآوری: شلوار جین از ضروری ترین آیتم های کمد لباس است! فرقی نمی کند که شلوار جین انتخابی تو راسته باشد یا اسکینی، پاچه گشاد باشد یا خمره ای! این تا حد زیادی به سلیقه و البته نیاز تو بستگی دارد؛ اما به طور کلی یک شلوار جین فاق بلند، کمی کشی و با رنگ کلاسیک برای همه خانم ها یک آیتم ضروری است. اگر طرفدار استایل کژوال هستی، انواع مدل های شلوار جین در کمد تو دیده می شوند و برای اغلب موقعیت ها به سراغ آن ها می روی. خوبی شلوار جین این است که با انواع بلوزها و شومیزها و تاپ ها و تیشرت ها و مانتوها و پالتوها و کت ها ست می شود (چیزی را جا نینداختم؟؟؟) و بسیار راحت است. می توانی از مدل های زاپ دار هم استفاده کنی یا اگر طرفدار طرح ها و نقش ها هستی، به سراغ مدل های گلدوزی شده بروی. البته که شلوار جین هم مثل آیتم های دیگر، رنگ ها و طرح های زیادی دارد. می توانی شلوار جین مشکی را انتخاب کنی یا به سراغ مدل های جین رنگی بروی که امسال هم ترند شده اند. فکر نکن که برای جین پوشیدن، حتماً باید به سراغ استایل های رسمی بروی! شلوار جین هم با کفش پاشنه بلند و هم با کفش تخت ست می شود و در همه حال جذاب به نظر می رسد. اینکه چه کفشی را برای انتخاب کنی، به سلیقه تو و البته مدل شلوار بستگی دارد. می توانی پایین پاچه های شلوارت را تا بزنی تا بر فرم مچ پایت تأکید کنی و به شلوارت جلوه بیشتری بدهی.
شلوار مشکی:
طرفدار هر استایل لباس پوشیدن هم که باشی، می دانی که شلوار مشکی یکی از آیتم های ضروری کمد لباس است و هیچ وقت از مد نمی افتد. استایل کردن با شلوار مشکی ساده ترین راهکار ممکن است. این شلوار کاربردی می تواند مدل دار یا ساده باشد، اسکینی یا راسته باشد، کوتاه یا بلند باشد و همه این ها به سلیقه تو بستگی دارد. بنابراین بهتر است همیشه یک شلوار مشکی در کمد لباس هایت داشته باشی که در مواقع ضروری به آن مراجعه کنی.
پالتو یا بارانی کلاسیک:
تو به یک پالتو یا بارانی کلاسیک زیبا و جذاب نیاز داری بتوانی آن را با آیتم های مختلف ست کنی. این نوع پالتو یا بارانی تقریباً همه کاره است: مناسب برای محل کار، تعطیلات آخر هفته و قرارهای دوستانه. خوبی این مدل پالتو ها یا بارانی های کلاسیک این است که با تمام استایل ها جور هستند؛ با شلوار جین اسپرت به نظر می رسند و در ترکیب با دامن میدی ظاهری خانومانه و رسمی را برای تو به ارمغان می آورند. اگر دوست داری این بارانی بیشتر به کارت بیاید و بتوانی از آن در موقعیت ها و استایل های بیشتر و متفاوت تری استفاده کنی، پیشنهاد می کنم به سراغ رنگ های خنثی بروی که به سادگی با تمام رنگ ها و طرح ها ست می شوند. به عنوان مثال یک پالتو یا بارانی مشکی، خاکستری، کرم، بژ یا حنی سفید انتخاب فوق العاده ای برای توست.
ژاکت بافت:
ژاکت بافت یکی از آیتم های ضروری کمد لباس برای روزهای سرد سال است. این ژاکت بافت می تواند کوتاه باشد و روی بلوز پوشیده شود، یا بلند باشد و مثل یک روپوش عمل کند. انواع ژاکت بافت با رنگ ها، طرح ها و مدل های مختلف طراحی شده اند و تو می توانی با توجه به سلیقه ای که داری به سراغ آن ها بروی. بعضی از این ژاکت ها مثل پانچ گشاد هستند و بعضی دکمه دار و ساده اند. ترکیب شلوار جین و ژاکت بافت یک ست ساده اما شیک برای روزهای سرد است. می توانی روی این ژاکت ها پالتو یا بارانی بپوشی و به سمت استایل لایه لایه بروی.
بلیزر یا کت ساده:
همه ما باید در کمد لباس هایمان یک بلیزر یا کت ساده داشته باشیم! انتخاب مدل این کت به سلیقه هرکدام از ما بستگی دارد! می توانی به سراغ مدل های خوش فرم و اندازه بروی و از استایل کلاسیک پیروی کنی یا از مدل های اورسایز استفاده کنی و ترندی تر باشی! به نظر من رنگ مشکی برای کت ساده بهترین گزینه است، چون به سادگی با تمام استایل ها و آیتم ها ست می شود؛ اما اول باید به سلیقه خودت توجه کنی. انتخاب کت های برش دار را فراموش نکن. این مدل کت ها فرم کمر را جذاب تر نشان می دهند. فرم یقه کت ها هم با یکدیگر متفاوت است. اگر دوست داری به سراغ کت های رنگی بروی هم دست به انتخاب بزرگ اما جذابی زده ای! می توانی کت تک رنگ و جذابت را با شلواری به همان رنگ ست کنی چون کت شلوارهای رنگی یکدست ترند شده اند. ترکیب این کت های ساده با شلوار جین و بلوز راه راه، یک استایل فرانسوی بسیار جذاب است که هیچوقت از مد نمی افتد.
کت جین:
در انتخاب کت جین به خودت شک راه نده! این مدل کت در تمام فصل ها قابل استفاده است و هیچ وقت از مد نمی افتد؛ به همین دلیل یکی از آیتم های ضروری کمد لباس است. اگر طرفدار سر تا پا جین پوشیدن هستی، می توانی این کت های جذاب را با شلوار جین ست کنی. اگر هم دوست داری کمی به استایلت رنگ و لعاب بدهی، ترکیب کت جین با شلوارهای رنگی و طرح دار یا حتی رنگ مشکی فوق العاده است. شاید تا به حال به این ترکیب فکر نکرده باشی اما ترکیب کت جین که کژوال است، با انواع دامن هم بی نظیر خواهد بود. انواع دامن ماکسی و میدی برای این ترکیب فوق العاده اند و پیشنهاد من این است که به سراغ دامن های رنگی یا طرح دار بروی. در مورد ترکیب کت جین و دامن جین هم که مطمئنم خودت می دانی! اگر اعتماد به نفس استایل کردن با این ترکیب را نداری، کار را با دامن مشکی آغاز کن. اگر هم دوست داری جلوه بی نظیری داشته باشی، تیر آخر را بزن و کت جین جذاب را با پیراهن گلدار که امسال ترند شده و بسیار خودنمایی می کند ست کن. ترکیب پیراهن های رنگی و طرح دار با این آیتم ساده، به هر دو آن ها جلوه بیشتری می دهد.
پیراهن رسمی:
هر سلیقه ای که داشته باشی و طرفدار هر سبک و استایلی که باشی، به هر حال زمانی می رسد که باید پیراهن رسمی و مجلسی به تن کنی و خودت را برای یک مراسم مهم، عروسی یا مهمانی آماده کنی. به دنبال پیراهنی باش که علاوه بر زیبایی، راحت و معرف شخصیت تو باشد. این پیراهن باید با استایل درونی تو هماهنگ باشد و تو را کامل کند؛ بنابراین زیاد به مد اهمیت نده و آن چیزی را انتخاب کن که انگار برای تو دوخته شده است! مدل پیراهن مجلسی تو می تواند کوتاه باشد یا بلند، پف دار باشد یا جذب و چسبان، طرح دار و کار شده باشد یا ساده و تک رنگ! این ها به سلیقه تو بستگی دارد اما مهم است که پیراهنت چشمگیر و شیک باشد.
تاپ توری:
تاپ توری یا قلاب بافی شده که امسال هم ترند است، استایلی شیک و بسیار زنانه را برای تو به ارمغان می آورد. با استفاده از جواهرات مینیمال می توانی استایل مینیمال عالی داشته باشی. ترکیب این تاپ توری با انواع شلوار و دامن بی نظیر است. می توانی جین بپوشی و کژوال باشی یا دامن چرم به تن کنی و بدرخشی! این به سلیقه و استایل مورد نظر تو بستگی دارد.
کفش ورزشی:
در مورد کفش ورزشی چه توضیحی داریم به جز اینکه این کفش یکی از آیتم های ضروری کمد لباس و زندگی است؟! کفش ورزشی انتخاب فوق العاده ای برای مسافرت، باشگاه، پیاده روی و حتی استایل خیابانی است. در مورد جلوه کفش ورزشی و ترکیب آن با شلوار جین یا پارچه ای که هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد. این ساده ترین و بدیهی ترین راه استایل کردن با کفش ورزشی است! اما در چند سال اخیر ترکیب کفش ورزشی با دامن هم بسیار محبوب و ترندی شده است. این نوع استایل کردن به کفش ورزشی و دامن جلوه متفاوتی می دهد و استایل اسپرت را جذاب تر می کند. در ضمن برای خانم هایی که دوست دارند دامن بپوشند اما نمی خواهند لذت و راحتی پوشیدن کفش ورزشی را از دست بدهند هم انتخاب شایسته ای است! انواع کفش کتانی با رنگ ها و مدل های مختلف در بازار هستند که تو می توانی با توجه به سلیقه ات به سراغ آن ها بروی. اما پیشنهاد من این است که کتانی سفید را فراموش نکنی و حتماً یک کتانی سفید در کمد لباس هایت داشته باشی. این آیتم بی نظیر با تمام مدل های شلوار و دامن ست می شود و هیچ وقت از مد نمی افتد. برای انتخاب کفش ورزشی همیشه این نکته را به یاد داشته باش که کفش نیم سایز بزرگتر از سایز پا تو باشد تا بتوانی با آن راحت راه بروی.
نیم بوت قهوه ای یا مشکی:
نیم بوت قهوه ای یا مشکی یکی از آیتم های ضروری فصل های سرد سال است! چرا قهوه ای یا مشکی؟ چون این رنگ ها با همه لباس ها جور هستند و تو می توانی این نیم بوت ها را با هر آیتمی ست کنی، از شلوار کلاسیک گرفته تا جوراب شلواری. بهتر است این نیم بوت ها مدلی ساده داشته باشند و پاشنه نداشته باشند که راه رفتن با آن ها هم ساده تر باشد. این که چند مدل بوت و نیم بوت را در کمد لباس هایت باشد فقط به خودت بستگی دارد؛ اما در کنار همه آن ها بهتر است یک مدل نیم بوت ساده با رنگ خنثی هم داشته باشی. ترکیب این نیم بوت ها با شلوار جین هم بی نظیر است و استایل تو را جذاب می کند.
کفش تخت عروسکی:
همه ما می دانیم پوشیدن کفش پاشنه بلند در طول روز خسته کننده است. در نتیجه کفش های عروسکی و باله برای استایل خیابانی کاملا مناسب هستند. کفش عروسکی نه مثل کفش کتانی کژوال و اسپرت است و نه مثل کفش پاشنه دار، رسمی است! حالتی بینابین دارد و پوشیدن و استایل کردن با آن راحت و دوست داشتنی است.
فکر می کنی این لیست چه آیتم هایی را کم دارد که اگر در کمد لباس های ما نباشد، یک جای کار می لنگد و ممکن است یکی از آیتم های ضروری کمد لباس جایش برای همیشه خالی بماند؟ تو این لیست را برای ما تکمیل کن!

http://www.banounews.ir/fa/News/174192/آیتم-های-ضروری-که-باید-در-کمد-لباس-هر-خانمی-باشد!
بستن   چاپ