آریا بانو
انتقام‌جویی در اینستاگرام
دوشنبه 24 تير 1398 - 18:19:35
آریا بانو -
انتقام‌جویی در اینستاگرام
٨٦٣
٠
ایسنا /رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی یکی از شهروندان خبر داد.
سرهنگ علی جمالی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم یا متهمین با ایجاد صفحاتی به نام شاکی و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی و درج مطالب کذب و تهمت باعث مزاحمت و هتک حیثیت وی شده بودند.
رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: با پیگیری مستمر و انجام اقدامات فنی و پلیسی انجام‌شده عامل انتشار تصاویر که از اقوام شاکی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.
جمالی با اشاره به جزئیات این پرونده تصریح کرد: متهم در برابر مستندات موجود ضمن اعتراف به جرم خود، انگیزه اش را از این کار اختلافات خانوادگی و انتقام جویی عنوان کرد و پس از تکمیل تحقیقات، به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.
رئیس پلیس فتا ایلام در توصیه به کاربران فضای مجازی خاطرنشان کرد: از انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و به هیچ وجه آن‌ها را در اختیار افراد غیر حتی نزدیکان خود قرار ندهند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.
جمالی گفت: از عموم مردم درخواست داریم در صورت مشاهده با هرگونه جرایم رایانه‌ای موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی اعلام کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/174614/انتقام‌جویی-در-اینستاگرام
بستن   چاپ