آریا بانو
تبلیغات تلویزیون را باور کنیم یا خیر؟
سه شنبه 25 تير 1398 - 09:39:55
آریا بانو -
تبلیغات تلویزیون را باور کنیم یا خیر؟
٣
٠
خراسان / چند بار تبلیغ دستگاه ژامبون ساز خانگی را از تلویزیون دیده اید؟
وسیله ای ساده که از گوشت چرخ کرده مرغ، ادویه وسبزیجات می تواند ژامبون تهیه کند و تنها شما با پرکردن و قرار دادن وسیله درآب جوش می توانید ژامبون خود را با هر طعمی درست کنید اما نکته تبلیغ تلویزیونی این است که باید این وسیله در آب بجوشد و توضیحی داده نمی شود که آیا کیفیت پی وی سی به کار رفته در این دستگاه مقاوم به حرارت است یا خیر؟ اگر این وسیله چنین قابلیتی دارد که هیچ، اما اگرنبود چه کسی پاسخ گوست؟! در ادامه دو پیشنهاد دارم هم برای رسانه ملی وهم برای مخاطبان این رسانه.
جا دارد که صداو سیما به عنوان رسانه ملی به پخش تبلیغات توجه بیشتری داشته باشد و کارشناس مربوطه خودش را جای مخاطبی بگذارد که قرار است این وسیله را خریداری کند و نیاز دارد تا اطلاعات کامل را دریافت کند.


به شما مخاطبان هم پیشنهاد می کنیم قبل از سفارش خرید از کیفیت وسیله یا لوازم بهداشتی مطمئن شوید و همیشه نوع بهتر آن را انتخاب کنید حتی اگر مجبور باشید هزینه بیشتری بپردازید، مطمئن باشید که این وسیله برای شما دوام بیشتری دارد و از جمله از انواع استیل ژامبون سازکه در بازار موجود است با اطمینان بیشتر استفاده کنید. چرا که تبلیغ هر چیزی در تلویزیون به معنای ضمانت کیفیت آن نیست .

http://www.banounews.ir/fa/News/174714/تبلیغات-تلویزیون-را-باور-کنیم-یا-خیر؟
بستن   چاپ