آریا بانو
یک عضو هیأت رئیسه مجلس:
آسایشگاه خیریه کهریزک قطب‌نمای خیرین مخلص کشور است
چهارشنبه 26 تير 1398 - 17:19:06
آریا بانو - یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک نمایی بی نظیر از احیای امر معنویت و اخلاق بوده و قطب نمای خیرین مخلص کشورمان است.

به گزارش ایسنا، محمد علی وکیلی در حاشیه بازدید از آسایشگاه خیریه کهریزک اظهار کرد: در روزگاری هستیم که شاهد فردگرایی افراطی و فروپاشی ارزش های اخلاقی در جوامع مختلف هستیم.
وی افزود: با افزایش مشکلات اقتصادی در هر جوامعی فردیت بر جوامع سایه انداخته و بر اساس آن مشکلات اخلاقی، بی احساسی نسبت به یکدیگر و هسته هسته شدن نظام اجتماعی را پدیدار می کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این وانفسای بداخلاقی ها، نقش معنوی آسایشگاه کهریزک مانند گلستانی پویا و سرزنده است که این مکان را به قطب نمای خیرین کشور تبدیل کرده است‌.
وکیلی خاطرنشان کرد: خدمات شایسته، یک رنگ، خالصانه و مدبرانه ای که توسط خیرین مخلص و بی ریای این مرکز ارائه می شود، الگویی بی بدیل برای تمام نهادهای این چنینی بوده که در این راه قدم بر می دارند.
این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یقیناً تمام خدماتی که با هدف و بنیان اخلاق و سنت حسنه باشد ماندگار است و آسایشگاه کهریزک نیز بر همین اصول و نیت حرکت کرده و یکی از اصلی ترین دلایل پویایی و تمایز آن همین امر و نیت خالص خیر است.
وکیلی در پایان ضمن عرض خدا قوت و دست مریزاد به تمام پرسنل و مجموعه پرتلاش آسایشگاه کهریزک بیان کرد: تمام قد و در حد توانمان آماده کمک و حمایت از این مراکز خواهم بود و امیدواریم شاهد افزایش فعالیت های خیرخواهانه و مردم نهاد، گروه های نوع دوستانه در راستای ارائه خدمات به این قشر جامعه باشیم‌.

انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/175323/آسایشگاه-خیریه-کهریزک-قطب‌نمای-خیرین-مخلص-کشور-است
بستن   چاپ