آریا بانو
برندهایی که هیچوقت از رده خارج نمی شوند
شنبه 25 شهريور 1396 - 3:30:09 PM
بدونیم - زیبایی
بانو نیوز - سالهاست که سبک لباس پوشیدن ها مورد تحلیل و بررسی دقیق قرار می گیرد اما حدود 30 یا 40 سال است که برخی برندهای با کیفیت به بازار معرفی شده اند. این برندها مسیر مد را به کلی تغییر داده اند و تسلط چند دهه اخیر آن ها در بازار باعث شده فروشنده ها آن ها را در فروشگاه های خود داشته باشند. در این جا با این برندها که هیچوقت از رده خارج نمی شوند آشنا شوید.
برندهای معروف
Vans ونس
کمپانی ونس تا اواسط سال 2000 برند مربیان اسکیت سوار و موج سواری با موهای بلوند بوده است. آن ها همیشه نسبت به این برند ارادت داشتند تا زمانی که با کمپانی VF Corporation همکاری کرد و در سال 2004 به کشورهای خارجی هم راه پیدا کرد. اکنون محصولات این کمپانی توسط هنرمندان، بازیگران و مدل های معروفی استفاده می شود.
برندهای معروف
Nike نایکی
موسسان این کمپانی اشخاصی به نام های Phil Knight و Bill Bowerman هستند که آن را در سال 1964 تاسیس کردند. این کمپانی شعبه های دیگری به نام های Nike Airmax، Nike Dunk، Nike Airforce, دارد و با برند Michael Jordan هم همکاری دارد. این برند در رقابت هایی که با برندهای دیگر داشته مورد تاییید ورزشکاران بزرگی قرار گرفته است.
برندهای معروف
Herschel هرشل
کوله پشتی های کمپانی هرشل را می توان در میان مدگراها دید و به علاوه هنرمندان معروف زیادی هم هستند که از محصولات این برند استفاده می کنند. مدیریت این کمپانی توسط دو برادر پس از مرگ پدربزرگشان گرفته شد. هرشل به برند کوله پشتی معروف است اما محصولات با کیفیت دیگری هم به جز کوله پشتی دارد که در دنیا شناخته شده است.
برندهای معروف
Levi’s لیوایز
لیوایز کارش رو با تولید شلوار جین شروع کرد اما امروزه ژاکت های این برند هم از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردارند. لیوایز توسط هر قشری و در هر سن و سالی استفاده می شود از ستاره های موسیقی راک گرفته تا کارآفرینانی چون استیو جابز.
Converse کانورس
کانورس هم درست مثل ونس قبل از این که به شهرت جهانی برسد در میان اسکیت بوردرها و موج سوارها رواج داشته است. تاریخچه این کمپانی به سال 1908 زمانی که اولین کفش معروف خود را تولید کرد برمی گردد. در سال 1923 اولین کفش بسکتبال Chuck Taylor Converse را تولید کرد که در آمریکا به شهرت و محبوبیت بالایی رسید. لوگوی ستاره آبی کانورس علاوه بر کفش ها روی بیشتر لباس ها، کیف، جوراب و… نیز استفاده میشده.
برندهای معروف
Adidas آدیداس
Adidas Gazelle که از زیرمجموعه های کمپانی آدیداس است یکی از پرفروش ترین برندهاست. بیشتر تمرکز این کمپانی روی لباس های ورزشی است اما در زمینه تولید تیشرت و لباس های ورزشی نیز فعالیت دارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/17582/برندهایی-که-هیچوقت-از-رده-خارج-نمی-شوند
بستن   چاپ