آریا بانو
برخورد خشونت‌بار مامور شهرداری آبدان با کودک دستفروش
يکشنبه 30 تير 1398 - 12:43:32
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ١١
١٨
آخرین خبر / شهردار آبدان از جزئیاتی فیلمی که در فضای مجازی از ضرب و شتم کودک تبعه خارجی توسط نیروی شهرداری این شهر پخش شده است خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی تفضلی نیا، شهردار آبدان در واکنش به فیلمی که در فضای مجازی برخورد مامور شهرداری با کودک افغان داشته است افزود: فرد خاطی مامور اجرایی شهرداری این شهر نیست.
وی تایید برخورد خشن مامور شهرداری آبدان با کودک افغان ادامه داد: این شخص جزه هئیت امنا یک امامزاده در آبدان بوده است و وقتی کودک را در حال سرقت از صندوق نذورات می بیند کودک را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. شهردار آبدان با بیان اینکه کودکی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته است از تبعه افغان است تاکید کرد: اعمال هر گونه خشونت و رفتار غیرقانونی به ویژه توسط نیروهای شهرداری محکوم است.
در همین زمینه سید عبدالرسول حسینی، رئیس شورای شهر آبدان نیز در گفت‌وگو با ایلنا ضمن تایید این خبر گفت: این موضوع را از عوامل حراست شهرداری پی گیر شدم که گفتند تمام مدارک و مستندات در این باره موجود است و امروز در شهرداری شهر آبدان جلسه ای در این خصوص با حضور شهردار و اعضای شورای شهر برگزار خواهد شد.
وی افزود: یکی از کارمندان شهرداری که جزو هیات امنای امامزاده میر بهزاد این منطقه بوده روز جمعه در حال گذشتن از خیابان بود که متوجه حضور چند کودک افغانی در پای صندوق صدقات و خارج کردن پول از داخل آنها می شود.حسینی ادامه داد: این فرد که جزو هیات امنای امامزاده است با یکی از این کودکان برخورد کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.رئیس شورای شهر آبدان عنوان کرد: به هیچ عنوان رفتار این کارمند شهرداری از سوی اعضای شورای این شهرستان پذیرفته نیست و اعتراض نامه‌ای تنظیم کرده‌ایم و به شهردار تقدیم خواهد شد که حتما این موضوع را پی گیری کنند.وی اضافه کرد: بنده به عنوان رئیس شورای شهر آبدان از تمامی جامعه افاغنه بابت این رفتار مامور شهرداری بی نهایت عذرخواهی می کنم . برای اتفاق پیش آمده نیز قول می دهم تا آخرین روند قانونی موضوع را پی‌گیری کنم.
با این حال ابوالحسن گنخکی، بخشدار آبدان ضمن تایید برخورد خشن مامور شهرداری آبدان با کودک دستفروش که با کتک زدن و پرتاب این کودک همراه بود گفت: اقدامات قانونی لازم از طریق مراجع قضایی دراین خصوص صورت انجام می شود. ابوالحسن گنخکی افزود: اعمال هر گونه خشونت و رفتار غیرقانونی به ویژه توسط نیرو‌های شهرداری محکوم است و برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات، باید با قاطعیت تمام با این نیرو‌ها برخورد قانونی صورت پذیرد. بخشدار آبدان گفت: رفتار غیرانسانی صورت گرفته و اعمال قوه قهریه به منظور جلوگیری از تخلف احتمالی یک کودک توسط نیروی شهرداری آبدان باید جبران مافات شود و شهردار آبدان موظف به انجام اقدامات قانونی در خصوص تنبیه و تعلیق این نیرو تا تصمیم نهایی مراجع مربوطه است.

http://www.banounews.ir/fa/News/176359/برخورد-خشونت‌بار-مامور-شهرداری-آبدان-با-کودک-دستفروش
بستن   چاپ