آریا بانو
اجرای هنرستان موسیقی دختران در تالار رودکی
يکشنبه 30 تير 1398 - 18:17:04
آریا بانو - در این کنسرت قطعاتی به آهنگسازی درویش خان، حسین دهلوی، حسین علیزاده، بهزاد عبدی، محمدرضا فیاض و... اجرا می‌شود.


به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، ارکستر سمفونیک و ارکستر ایرانی هنرستان موسیقی دختران با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی، دوم مردادماه ساعت 18 در تازه‌ترین اجرا خود قطعات ایرانی و کلاسیک را در تالار رودکی اجرا می‌کند.
در این کنسرت، ارکستر ایرانی هنرستان موسیقی دختران به سرپرستی هیلا فیض‌پور، قطعات "خاطرات رفته" (قطعاتی برای عود و ارکستر) به آهنگسازی و تنظیم بهزاد عبدی، "آفتاب نیمه‌شب" با تنظیم حسین بهروز نیا و به سرپرستی گلنوش صالحی، قطعات "خاموشی" به آهنگسازی و تنظیم حسین علیزاده و "در قفس" با تنظیم حسین علیزاده را اجرا می‌کند.
این ارکستر به رهبری محمدرضا فیاض، قطعات "مقدمه بیات اصفهان" به آهنگسازی و تنظیم محمدرضا فیاض، "چهارمضراب جامه‌دران" به آهنگسازی پرویز مشکاتیان و تنظیم محمدرضا فیاض و "رنگ بیات اصفهان" به آهنگسازی درویش خان و تنظیم محمدرضا فیاض را روی صحنه می‌برد.
در بخش بعدی این برنامه، گروه گیتار هنرستان موسیقی دختران به سرپرستی مهرداد پاکباز، قطعات "بیژن و منیژه" به آهنگسازی و تنظیم حسین دهلوی و "کنسرتو هندل شماره 4" به آهنگسازی و تنظیم هندل را می‌نوازد.
همچنین در این برنامه، ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی دختران به رهبری سهراب کاشف قطعات کلاسیک از بتهوون، هایدن، دورژاک و شوبرت را اجرا می‌کند.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/176448/اجرای-هنرستان-موسیقی-دختران-در-تالار-رودکی
بستن   چاپ