آریا بانو
برای رفتن به محل کار چقدر آرایش کنیم؟
دوشنبه 31 تير 1398 - 08:30:16
آریا بانو -
برای رفتن به محل کار چقدر آرایش کنیم؟
٦٨٥
٢
نمناک / همه خانم ها خواهان این هستند که زیبایی و طراوت شان در هر شرایطی حفظ شود حتی در محل کار، داشتن ظاهری مرتب و چهره ای با طراوت برای محل کار ضروری است. آرایش محل کار باید خیلی ملایم باشد در حدی که فقط چهره تان از بی روحی خارج شود، آرایش غلیظ برای محل کار اصلا مناسب نیست زیرا آنجا یک محیط رسمی است.
ترفندهای آرایش محیط کار
کرم مرطوب کننده همراه خود داشته باشید و بعد از هر بار شستن دست ها حتما با کرم مرطوب کننده آن ها را مرطوب کنید تا نرم بمانند. هنگام رفتن به محل کار هم دست هایتان را با مرطوب کننده نرم کنید.
وقتی صبح صورت تان را میشویید و آماده میشوید برای رفتن به محل کار همان موقع که هنوز صورت تان کمی نم دارد بهتر است کرم مرطوب کننده بزنید تا از خشکی پوست جلوگیری کرده باشید.
روش جلوگیری از خشکی پوست
بعد از اینکه به صورت تان نرم کننده زدید حتما قبل از رفتن به محل کار کرم ضد آفتاب بزنید، کرم ضدآفتاب از پوست صورت در برابر اشعه های مضر حفاظت میکند فقط باید هر 4 ساعت آن را تمدید کنید.
بهتر است ابروهایتان را با مداد ابرو کمی سر و سامان دهید، خط چشم و سایه چشم را فراموش کنید زیرا قرار است به یک محیط رسمی بروید اما بد نیست کمی ریمل به مژه هایتان بزنید.
آرایش در محل کار چقدر باشد؟
رژلبی که برای محل کار انتخاب میکنید باید فوق العاد کمرگ و ملایم باشد طوری که تشخیص اینکه شما رژلب زده اید سخت باشد، همچنین اگر دوست داشتید مقدار بسیار کمی رژگونه بزنید.
نکات آرایشی مهم برای محل کار:
ابروها خوش حالت و تمیز
در محل کار عطر نزنید
همیشه حمام کرده باشید
اسپری زیر بغل بزنید
به موهایتان کلیپس بزرگ نزنید
موهایتان از مقنعه بیرون نیاید
ناخن هایتان بلند و لاک زده نباشد
صورت بند انداخته و تمیز

http://www.banounews.ir/fa/News/176583/برای-رفتن-به-محل-کار-چقدر-آرایش-کنیم؟
بستن   چاپ