آریا بانو
رفع تیرگی و پف دور چشم با محصولات غنی‌شده با ویتامین E
چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 11:45:13
آریا بانو -
رفع تیرگی و پف دور چشم با محصولات غنی‌شده با ویتامین E
٢٧٣
٠
خراسان / نظر به افزایش اهمیت روزافزون زیبایی و سلامت پوست، خانم ها بیش از پیش به دنبال محصولاتی هستند که پوست خود را شاداب و از شر مشکلاتی که زیبایی آن ها را کاهش می دهد، رها شوند. سیاهی دور چشم، چین و چروک و خشکی پوست برخی از مشکلات خانم‌ها در این زمینه است. در این مطلب قصد داریم ساخت ماسک های خانگی با
ویتامین E را آموزش دهیم تا با صرف هزینه ای کمتر موانع زیباتر شدن را از سر راه بردارید.
رفع تیرگی و پف دور چشم
برای اینکه حلقه های سیاه دست از سر شما بردارند، 3 گزینه به شما معرفی می کنیم:
روغن ویتامین E را با قرص این ویتامین مخلوط کنید ( با یک سوزن تمیز و ژل درون کپسول را خارج کنید) و هر شب قبل از خواب آن را زیر چشم تان ماساژ دهید و بگذارید تا صبح بماند.
ترکیبی از ژل ویتامین E با روغن بادام و یا زیتون بسازید و هر شب در ناحیه مد نظر بمالید.
ژلی از پودر قهوه و روغن ویتامین E درست کنید یعنی در واقع آن را دم و صبح ها آن را زیر چشم ماسک کنید. کافین موجود در قهوه جادویی برای درمان پف زیر چشم ها می باشد.
رفع چین و چروک دور چشم
روغن ویتامین E، عسل، ماست و آب لیمو را در یک ظرف به خوبی مخلوط کنید. برای حداقل 30 دقیقه آن را روی صورت تان قرار دهید و سپس چهره خود را بشویید و چشمان تان را ببندید تا مانع رسیدن ماسک به چشمان شما شود. این ماسک را هر روز به مدت دو هفته دور چشم قرار دهید تا نتایج قابل توجهی به دست بیاورید. پس از آن، در هر 3 روز یک بار به منظور جلوگیری از چین و چروک ماسک را استفاده کنید.
رفع خشکی پوست
ما ماسک حاوی روغن ویتامینشیر و عسل را به شما پیشنهاد می کنیم. برای تهیه این ماسک به 2 عدد کپسول ویتامین E، 2 قاشق غذاخوری عسل، 2 قاشق غذاخوری شیر نیاز دارید. تمامی مواد فهرست بالا را در داخل ظرف با یکدیگر مخلوط کنید سپس مخلوط را بر پوست صورت بگذارید و به آرامی با انگشتان دست صورت را ماساژ و اجازه دهید به تدریج خشک شود. بعد از نیم ساعت، صورت خود را با آب ولرم بشویید، بعد از خشک کردن با یک مرطوب کننده پوست صورت را ماساژ دهید. این ماسک را می‌توانید سه بار در هفته استفاده کنید.
شادابی پوست
مقداری گلیسیرین را با دو کپسول ویتامین E ترکیب کنید و با پنبه روی صورت بمالید. بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید. این ماسک صورت را حداقل دو بار در ماه استفاده کنید.
نویسنده : فاطمه معینی

http://www.banounews.ir/fa/News/177506/رفع-تیرگی-و-پف-دور-چشم-با-محصولات-غنی‌شده-با-ویتامین-E
بستن   چاپ