آریا بانو
بازیگر علی البدل «گوشتان با من است» را روی صحنه می‌برد
چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 16:51:48
آریا بانو -
بازیگر علی البدل «گوشتان با من است» را روی صحنه می‌برد
٠
٠
باشگاه خبرنگاران / آرزو نبوت نمایش «گوشتان با من است؟» را در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌برد.
آرزو نبوت بازیگر سریال هایی چون علی البدل، ستارخان و ایراندخت، نمایش «گوشتان با من است؟» را کارگردانی می‌کند. قرار است این نمایش دهم مرداد ماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه برود.
آرزو نبوت در خصوص نمایش «گوشتان با من است؟» گفت: من متن نمایشنامه «گوشتان با من است؟» را خواندم و آن را بسیار دوست داشتم. داستان نمایش «گوشتان با من است؟» درباره پدری تنها و معلمی بازنشسته است که عادت همیشگی او نشستن در کافه و تماشای مردم است. در آن کافه شاهنامه می‌خواند، چای می‌خورد و ... ولی روزی تصمیم می‌گیرد که کار جدیدی را رقم بزند.
وی افزود: پیرمرد ضبط صوتی را با خود به کافه می‌برد و با مردم شروع به حرف زدن می‌کند و از آن‌ها می‌پرسد، چرا یکدیگر را دوست ندارید؟ چرا از کنار هم بی تفاوت می‌گذرید؟ و داستان زندگی خود را برای مردمی که در کافه هستند تعریف می‌کند و...
نبوت با اشاره به اینکه نمایش «گوشتان با من است؟» نوشته علی شعاری و محمدرضا آزادفر است، بیان کرد: محمدرضا آزاد فر نقش پیرمرد را در نمایش بازی می‌کند. این نمایش دارای تک بازیگر و مونولوگ است. در این نمایش می‌خواهیم بگوییم که پدر و مادر‌های خود را تنها نگذاریم و خود داستان به این موضوع اشاره دارد که بیشتر یکدیگر را ببینید و می‌گوید «گوشتان با من است؟». این یعنی به هم گوش دهید و یکدیگر را ببینید و بفهمید.
این کارگردان ادامه داد: ما برای به دست آوردن یکدیگر تلاش می‌کنیم، ولی بعد که به هم می‌رسیم یکدیگر را رها می‌کنیم. نمایش «گوشتان با من است؟» قرار است از دهم مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد و در ساعت 21:30 روی صحنه برود.

http://www.banounews.ir/fa/News/177729/بازیگر-علی-البدل-«گوشتان-با-من-است»-را-روی-صحنه-می‌برد
بستن   چاپ