آریا بانو
همیشه دوست داشتم آثارم پا داشتند و راه می‌رفتند! / مصطفی اسداللهی از نمایشگاه "که همین لباس زیباست" می‎گوید
شنبه 5 مرداد 1398 - 09:27:14
آریا بانو - مصطفی اسداللهی نقاش و مجسمه‌ساز می‌گوید همیشه دوست داشتم آثارم پا داشتند و راه می‌رفتند به همین دلیل برای نمایش آن‌ها این بار به سراغ تی‌شرت رفتم.


سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مصطفی اسداللهی نقاش و مجسمه‌ساز است، اما در سال‌های اخیر با پی بردن به ظرفیت‌های عرصه مد و لباس در به تصویر کشیدن تصویر ذهنی از هنرهای تجسمی، تلاش کرده است نمایشی متفاوت از آثارش ارائه دهد.
او گاهی به سراغ زیورآلات می‌رود و گاهی تن‌پوش تا نمایشی سیار از آثار هنری‌اش را در این مدیوم به مخاطب نشان دهد.
اسداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین از برپایی نمایشگاه "که همین لباس زیباست" در گالری ثالث خبر داد و گفت: آنچه در این نمایشگاه بر روی تی‌شرت نقش بسته است صرفاً تصویرسازی‌هایی هستند که همواره تصور می کرم افراد بسیاری تمایل دارند از آن‌ها در قالب لباس بهره گیرند.
او تصریح کرد: به همین دلیل در جدیدترین رونمایی از محصولات برند "نیما فرمان آرا" تصمیم گرفتیم آن نقش‌ها روی تی‌شرت چاپ شوند و در معرض دید عموم قرار گیرند. از طرفی همیشه دوست داشتم آثارم پا داشتند و راه می‌رفتند به همین دلیل برای نمایش آن‌ها این بار به سراغ تی‌شرت رفتم.
اسداللهی همچنین بر قابلیت‌های لباس و زیورآلات در نمایش هر چه‌بهتر از آثار هنرمندان در عرصه‌های مختلف تأکید کرد و اذعان داشت: اینکه به سراغ تی‌شرت رفتم از این موضوع نشئت می‌گیرد که مدت‌ها درباره تاریخچه این پوشش تحقیق کردم. همان‌طور که می‌دانیم امروز یکی از پرکاربردترین انواع پوشش همین تی‌شرت‌ها هستند.
او افزود: در زمان طراحی تصویر برای این تی‌شرت‌ها تنها به این موضوع فکر می‌کردم که انسان امروز به چه چیزهایی علاقه دارد.
اسداللهی گفت: نمایشگاه "که همین لباس زیباست" از 4 تا 9 مردادماه در گالری ثالث برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار موردعلاقه خود را در این رویداد خریداری کنند.
این هنرمند عرصه تجسمی در ادامه متنی را که ویژه آثار نمایشگاه "که همین لباس زیباست" نوشته است، قرائت کرد: "همیشه دوست داشتم کارهام پا داشتن و بدون احتیاج به ابعاد یا زمانی خاص، هر جا خواستن برنحتی جاهایی که من توانش رو ندارم. من می دونستم لباس ها پا دارن..."

http://www.banounews.ir/fa/News/178343/همیشه-دوست-داشتم-آثارم-پا-داشتند-و-راه-می‌رفتند!---مصطفی-اسداللهی-از-نمایشگاه-"که-همین-لباس-زیباست"-می‎گوید
بستن   چاپ