آریا بانو
یک روز فراموش نشدنی در”رویا پارک”
شنبه 5 مرداد 1398 - 17:54:30
زنان خبر
آریا بانو - اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه مندید فرزندتان را با موضوعات علمی، پژوهشی و فرهنگی آشنا کنید فرصت را از دست ندهید وسری به مجموعه”رویا پارک” بزنید.

به گزارش بانو نیوز ، مجموعه”رویا پارک” یکی از مجموعه های فرهنگی، علمی و تفریحی شهر تهران است که از ابتدای سال تاکنون با راه اندازی این پارک به عنوان جاذبه های گردشگری شمال تهران محسوب می شود.
این پارک به عنوان نخستین پارک جادویی ایران با هدف آموزش حواس پنجگانه در موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد روزانه میزبان علاقه مندان است.
این مجموعه به نام “رویا پارک” شناخته شده و مراجعه کنندگان با وجود موضوعات علمی مختلف قدم به میدان چالش های علمی می گذارند و از نزدیک با عملکرد بدن انسان و مشاغل دنیای پزشکی آشنا می شوند.
بیشتر بخوانید:
نشاط اجتماعی در کش و قوس بودجه‌های کلان / 4 راهکار شاد زیستن
بخش ایران و بین الملل، بخش آینه ها که شامل اتاق بی نهایت و اتاق کروی است جاذبه های دربرگیرنده، اتاق وارونه و اتاق تاریکخانه میز از بخش های جذاب و پرطرفدار این مجموعه است.
پارک جادویی از 2 بخش جذاب هیومن پارک و دکتر لند اکنون از کامل ترین پارک های علمی پایتخت به شمار می آید.
اگر علاقه مند هستید از این پارک دیدن کنید برای رفتن به پارک جادویی ابتدا به میدان نیاوران، خیابان دارآباد بروید و سپس از آجودانیه، تابلو خیابان موزه دارآباد را خواهید دید.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/178588/یک-روز-فراموش-نشدنی-در”رویا-پارک”
بستن   چاپ