آریا بانو
آغاز طرح تخفیف 50 درصدی فیبرواسکن کبدی در بیمارستان کیش
يکشنبه 6 مرداد 1398 - 13:06:19
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - طرح فیبرواسکن کبدی باتخفیف 50 درصد از یکشنبه 6 مرداد در بیمارستان کیش آغاز شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش، این طرح به مناسبت روز جهانی هپاتیت و با هدف پایش بیماری های کبدی و تشخیص و درمان به موقع مبتلایان به این عارضه، از یکشنبه 6 مرداد در بیمارستان کیش آغاز شده و تا 13 مرداد ادامه خواهد داشت.
علاقمندان به استفاده از خدمات بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در زمینه تشخیص بیماری های کبدی می توانند در طول اجرای این طرح صبح ها از ساعت 11 تا 13 و بعد از ظهرها 19 و سی دقیقه تا 21 به بیمارستان کیش مراجعه کنند. اجرای این طرح برای بیماران هپاتیتی رایگان است.
ساکنان جزیره کیش هم می توانند با تخفیف 50 درصدی و استفاده از فیبرو اسکن پیشرفته ترین دستگاه تشخیص ضایعات کبدی از سلامت خود مطمئن شوند.
لازم به ذکر است 28 جولای (6 مرداد) روز تولد دکتر برانچ بلومبرگ( 2011-1925) روز جهانی هپاتیت نامگذاری شده است. دکتر بلومبرگ ویروس هپاتیتB را در سال 1967 شناسایی کرده و دو سال پس از آن اولین واکسن هپاتیت B را ساخت و به این دلیل موفق به اخذ جایزه نوبل شد.
هپاتیت های ویروسی به واسطه ی آلودگی به یکی از 5 نوع ویروسA،B،C،D و یا E ایجاد می شوند. همه این ویروس ها سبب التهاب کبد می شوند و هپاتیت های مزمنB وC می توانند منجر به سیروز و سرطان کبد شوند. هپاتیت های ویروسی یکی از تهدید های سلامت جهانی به شمار می روند. 240 میلیون نفر در دنیا به هپاتیت مزمنB و حدود 150 میلیون نفر نیز به هپاتیتC مزمن مبتلا هستند.

http://www.banounews.ir/fa/News/178802/آغاز-طرح-تخفیف-50-درصدی-فیبرواسکن-کبدی-در-بیمارستان-کیش
بستن   چاپ