آریا بانو
تقدیر از پرستاری که «نوزاد مترو» را به دنیا آورد
يکشنبه 6 مرداد 1398 - 17:53:47
آریا بانو -
تقدیر از پرستاری که «نوزاد مترو» را به دنیا آورد
k ٢.٦
٠
فارس / رئیس مرکز اورژانس تهران در مراسمی از پرستار اداره ارتباطات (سامانه 115) و تکنسین‌های به دنیا آورنده یک نوزاد در مترو دروازه دولت با اهداء لوح سپاس تقدیر کرد.
امروز در مراسمی پیمان صابریان، رئیس مرکز اورژانس تهران از پرستار اداره ارتباطات (سامانه 115) و تکنسین‌های به دنیا آورنده نوزاد در مترو دروازه دولت با اهداء لوح سپاس از آنان تقدیر کرد.
این مراسم که با حضور برخی معاونان و مسئولان اورژانس تهران در ساختمان ستاد این مرکز انجام شد، پرستار 115 و تکنسین اورژانس به بیان این واقعه پرداخته و از تلاش خود برای متولد کردن نوزاد و حفظ جان مادر باردار سخن گفتند.
در پی تماس تلفنی کارکنان مترو دروازه دولت در روز چهارشنبه 2 مرداد ماه 98 مبنی بر آغاز درد زایمان خانمی 38 ساله، تکنسین‌های اورژانس تهران به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی مادر و نوزاد دختر را به بیمارستان منتقل کردند .
پرستار اداره ارتباطات اورژانس تهران (سامانه 115) با راهنمایی‌های تخصصی خود از طریق تلفن موجب کاهش اضطراب کارکنان مترو و مادر باردار شد و همچنین تکنسین‌های اورژانس تهران با تسلط و دانش خود، نوزاد را به دنیا آوردند.

http://www.banounews.ir/fa/News/178936/تقدیر-از-پرستاری-که-«نوزاد-مترو»-را-به-دنیا-آورد
بستن   چاپ