آریا بانو
بعد از کار خانه ناخن هایتان را سفید کنید
دوشنبه 7 مرداد 1398 - 10:17:39
آریا بانو -
بعد از کار خانه ناخن هایتان را سفید کنید
١٧٩
٠
خراسان / حتما هر بار که آشپزی یا سبزی پاک می‌کنید به ناخن‌های‌تان نگاه کرده‌اید. دستان شما به دلیل در معرض بودن با مواد غذایی یا تمیزکاری منزل، کدر می‌شود. حتی زمانی که سعی می‌کنید زیر آن ها را با سوهان ناخن تمیز کنید فایده‌ای ندارد و زرد رنگ به نظر می‌رسند. برای کمک به رفع این مشکل چند روش خانگی و آسان برای تمیز و سفید کردن ناخن‌ها به شما معرفی می‌کنیم.
آب لیمو
دو عدد لیمو ترش یا سه تا چهار قاشق غذا خوری آب لیموی طبیعی را در یک ظرف بریزید و چند دقیقه‌ای انگشت‌های خود را داخل آن قرار دهید. زمانی که ناخن‌های شما با آب لیمو مرطوب است آن ها را با نوک تیزتر سوهان ناخن یا وسیله‌ای که ناخن‌های‌تان را مرتب می‌کنید تمیز و کمی آب کشی کنید و دوباره داخل آب لیمو قرار دهید تا حسابی سفید و تمیز شوند.
ترکیب آب، صابون و آب لیمو
چند قاشق آب لیموی طبیعی را با آب و صابون مخلوط کنید. این ترکیب به تمیزتر شدن ناخن‌های شما کمک می‌کند. پس از چند دقیقه ناخن‌ها را آب کشی و خشک کنید و کمی لوسیون یا کرم مرطوب کننده روی ناخن های تان بزنید.
سرکه سفید
یک قاشق سرکه سفید را با یک استکان آب ولرم مخلوط کنید. انگشت‌های خود را چند دقیقه در این مخلوط قرار دهید و مثل روش قبلی پس از آب کشی و خشک شدن، مرطوب کنید.
خمیر دندان
مقداری خمیر دندان را روی مسواکی که استفاده نمی‎کنید، بزنید و فرچه مسواک را به مدت 2 دقیقه روی ناخن‌های‌تان بکشید. می‌توانید به خمیر دندان کمی جوش شیرین اضافه کنید تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. پس از آب کشی، روی ناخن‌ها کرم مرطوب کننده بزنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/179117/بعد-از-کار-خانه-ناخن-هایتان-را-سفید-کنید
بستن   چاپ