آریا بانو
“4 راهکار به دردخور” برای دکوراسیونی مرتب
سه شنبه 8 مرداد 1398 - 08:48:39
زنان خبر
آریا بانو - لازم نیست حتما شیک ترین وسایل را بخرید تا از حضور در خانه تان لذت ببرید با چند تکنیک ساده هم می توانید نمای داخلی منزل خود را زیبا تر از پیش کنید.

به گزارش بانو نیوز ، 1-یکی از اشتباهات رایج دکوراسیونی که به شدت ناپسند و مخرب است، نصب قاب و تابلوهای تزئینی روی دیوار در ارتفاعات نامناسب و بیش از حدبلند است. تابلوها و قاب ها باید به گونه ای روی دیوار نصب شوند که بدون حرکت کردن افراد و بالا بردن سر به راحتی دیده شوند.
2-کفپوش هایی مانند پارکت، لمینت، سنگ و سرامیک زیبا وکاربردی هستند اما قالیچه ها علاوه بر زیبایی قابل توجهی که به دکوراسیون ها می افزایند، آرامش بیشتری هم می دهند؛ توصیه می شود در بخش های مختلف خانه حداقل از یک قالیچه استفاده کنید.
بیشتر بخوانید:
دکوراسیون در خانه‌های کوچک
3-آینه به دلیل انعکاس نور و تصویر، وسیله ای است که در فضاهای کوچک جادو می کند و تاثیر بسیار زیادی بر بزرگنمایی فضا دارد، بنابراین استفاده نکردن از آن در دکوراسیون به ویژه در فضای کوچک مسلما اشتباهی بزرگ است. ضمنا آینه را جایی قرار دهید که میزان بیشتری نور برای انعکاس به آن برسد تا تاثیر حضورش را احساس کنید.
4- بعضی افراد هنگام انتخاب وسایل منزل فقط به زیبایی آن توجه می کنند و اصلا به این نکته توجه نمی کنند که شاید وسیله انتخابی آنها به رغم زیبایی برای استفاده روزمره مناسب نباشد. برای مثال در اتاق نشیمن علاوه بر زیبایی مبلمان، باید به راحتی آنها هم دقت کرد.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/180079/“4-راهکار-به-دردخور”-برای-دکوراسیونی-مرتب
بستن   چاپ