آریا بانو
پرتوآذر: برای کسب سهمیه المپیک کم نگذاشتم/ از من انتقاد هم شود تسلیم نمی‌شوم
چهارشنبه 9 مرداد 1398 - 14:56:04
آریا بانو - بانوی رکابزن کوهستان ایران گفت: برای گرفتن مدال طلا و کسب سهمیه المپیک هیچ چیزی کم نگذاشتم و می‌دانم به من انتقاد می‌شود و حتی شاید برخی‌ها نخواهند دیگر با من همکاری کنند اما مصمم‌تر از قبل هستم و تسلیم نمی‌شوم.

فرانک پرتوآذر درباره اینکه در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان، قهرمانی آسیا روی سکو ماده کراس کانتری نرفت و موفق به کسب سهمیه المپیک هم نشد، بیان کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا تمام تلاشم را کردم که بهترین عملکردم را داشته باشم اما شاید به جز تمرین و هزینه‌هایی که کردم، شرایط دیگری هم باید لحاظ می شد تا به مدال طلا دست پیدا می کردم. شاید روزی که مسابقه دادم، روز من نبود و از طرفی چینی ها هم پیشرفت عجیبی داشتند که انتظارش را نداشتم.
او ادامه داد: برنامه ریزی کرده بودم که با وجود پنچری یا هر اتفاق دیگری که زمان را از من می گیرد باز هم مدال بگیرم اما چینی‌ها همکاری تیمی فوق العاده‌ای داشتند و اگر همکاری بهتری هم برای من صورت می گرفت، حداقل مقام چهارم را به دست می آوردم.
*برای گرفتن سهمیه المپیک هیچ چیزی کم نگذاشتم
پرتوآذر مورد نرسیدن به سهمیه المپیک 2020 نیز گفت: شخصا برای سهمیه المپیک چیزی کم نگذاشتم و تمام تلاشم را کردم. بعد از بازی های آسیایی برای مسابقات قهرمانی آسیا برنامه ریزی کردم و در این 11 ماه تقریبا هر چیزی در توانم بوده را گذاشتم و تمام تلاشم را کردم برای این مسابقات آماده شوم و بتوانم اوج عملکردم را در این مسابقات نشان دهم. خدا را شکر که دست خالی هم از مسابقات قهرمانی آسیا برنگشتم و در تیم ریلی برنز گرفتیم البته شرمنده مردم هم هستم در کراس کانتری مدال نگرفتم در حالی که واقعا برای آن زحمت کشیده بودم.
او افزود: قطعا برخی ها انتقاد می کنند که عملکردم بد بوده یا بدترین روز من بوده است و حتی شاید نخواهند با من همکاری داشته باشند اما زمانی که از خط رد شدم، مصصم تر از روزهای قبل شدم تا بتوانم پیشرفت کنم و آینده بهتری داشت باشم، به هیچ عنوان تسلیم نمی شوم.در مسابقات قهرمانی آسیا بعد از چهارنماینده چین از خط پایان گذشتم و اکنون گذشته برای من تمام شده و برای ساختن روزها و نتیجه بهتر تمام تلاشم را خواهم کرد.
*دورخیز برای مدال بازی های آسیایی2022
بانوی رکابزن ایران در پاسخ به این پرسش که بعد از قهرمانی آسیا چه برنامه ای برای خود دارد، تاکید کرد: درحال حاضر رنکینگ یک آسیا را دارم و برای دو موضوع تلاش خواهم یکی ماندن در این جایگاه به عنوان یک دختر ایرانی و دیگری شگفتی سازی بزرگتر از قبل. از این رو کاپ جهانی ایتالیا و سوییس و قهرمانی جهان را مد نظر دارم همچنین دنبال گرفتن اسپانسر هستم و تلاش می کنم در قهرمانی آسیا 2020 و بازی های آسیایی 2022 مدال بگیرم.
او ادامه داد: من فرانک پرتوآذر هستم اولین دختری که در دوچرخه سواری قهرمانی آسیا مدال گرفت و خیلی از اولین ها را کسب کرد از این رو برخودم وظیفه می دانم به عنوان پرچم دار تا جایی که در توانم هست، خیلی از مسیرهارا باز کنم تا انشاالله نفرات بعدی نسبت به من موفقیت های بیشتری را کسب کنند.
* بیش از 80 درصد هزینه هایم توسط کمیته ملی المپیک تامین شد
پرتوآذر در پاسخ به این پرسش که هزینه های زیادی برای قهرمانی آسیا 2019 انجام داد و این هزینه ها به او برگردانده شد، تصریح کرد: به جز هزینه تجهیزاتی که برای این رقابت ها تهیه کردم، بیش از 80 درصد هزینه هایی که انجام دادم توسط کمیته ملی المپیک تامین شد و با لطف خدا برای حضور در رقابتهای کاپ جهانی و قهرمانی جهان هم با اسپانسرهای خوبی به توافق رسیدم. در این مدت کمیته ملی المپیک، فدراسیون دوچرخه سواری، هیات تهران و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تمام تلاششان را کردند تا با برنامه من همکاری کنند واقعا از آقای صالحی امیری و خانم طاهریان تشکر می کنم زیرا قبل از مسابقات قهرماتی آسیا برای من سنگ تمام گذاشتند.

http://www.banounews.ir/fa/News/180871/پرتوآذر--برای-کسب-سهمیه-المپیک-کم-نگذاشتم--از-من-انتقاد-هم-شود-تسلیم-نمی‌شوم
بستن   چاپ