آریا بانو
ابروهایی زیبا با روغن نارگیل
دوشنبه 14 مرداد 1398 - 12:20:52 PM
آریا بانو -

منودلیار / تقریباً همه ما می خواهیم ابرو هایی زیبا، پهن و طبیعی داشته باشیم به همین علت همیشه به دنبال راهکار های مختلفی را برای دستیابی به فرم دلخواه خود هستیم و با کشف یک ترفند جدید دوست داریم آن را امتحان کنیم.در این بین، برخی از ما به سراغ تکنیک های آرایشی می رویم تا به کمک سایه و مداد ابرو، ابرو های خود را موقت به فرم دلخواهمان نزدیک کنی؛ برخی دیگر روش های آرایش دائمی مانند میکروبلدینگ یا حتی کاشت ابرو را انجام می دهند یا به سراغ محصولات تقویت کننده ابرو که در قفسه های داروخانه ها و فروشگاه های محصولات زیبایی خودنمایی می کنند، می روند اما جالب است بدانی روش های طبیعی، همیشه مطمئن ترین راه به شمار می آیند و هرچند طولانی باشد و نتیجه مورد نظر ممکن است دیر به دست برسد ولی نتایج مؤثرتری را به دنبال خواهند داشت. یکی از بهترین راهکار ها برای رسیدن به فرم دلخواه ابرو، استفاده از روغن نارگیل است که در این مقاله می خواهم در موردش با تو صحبت کنم پس با منودلیار تا پایان این مقاله همراه باش تا بدانی چطور می توانی با روغن نارگیل ابرو هایت را تقویت کنی و آن را جذاب و گیرا گردانی.
چگونه ابرو های خود را با روغن نارگیل تقویت کنیم؟
روغن نارگیل سرشار از ویتامین E است و باعث تقویت ابرو ها، افزایش رشد و همچنین تیره شدن تار های مو می شود. کافی است پیش از خواب چند قطره از روغن نارگیل را با انگشتان یا با کمک فرچه‌ای کوچک، به ابروها بزنی و برای چند دقیقه به آرامی ماساژ دهی و صبح روز بعد با آب بشویی. این روند را به مدت 1 تا 2 ماه به طور مرتب هر شب انجام بده. برای نتیجه بی نظیر آن صبر داشته باش تا بتوانی بیش تر شدن ضخامت طبیعی ابروها را احساس کنی. روش های طبیعی بسیار زیادی برای پرپشتی ابروها وجود دارند؛ از دیگر روغن های مفید در تقویت و پرپشتی ابرو ها می توان از وازلین و روغن کرچک نام برد. همچنین مواد طبیعی مانند فندق، بادام، بلوطف سیر و پیاز نیز می توانند به تو در پر کردن ابرو هایت آن هم به صورت کاملاً طبیعی کمک کند.
روغن نارگیل یک روغن مرطوب کننده است که علاوه بر تقویت ابرو ها برای آبرسانی پوست صورت، رفع جوش و آکنه، کم رنگ کردن خط ها و چین و چروک و روشن کردن تیرگی زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد. در ضمن برای تقویت ساقه مو ها، تحریک رشد سریع تر آن ها و تقویت پوست سر و ریشه مو نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین اگر ناخن های خشک و شکننده داری، می توانی ناخن ها و پوست اطراف آن را به طور مرتب با روغن نارگیل چرب کنی تا هم بافت آن را تقویت کنی و هم انعطاف پذیری ناخن ها را بالا ببری.

http://www.banounews.ir/fa/News/181494/ابروهایی-زیبا-با-روغن-نارگیل
بستن   چاپ