آریا بانو
کارگردان «ونوم 2» مشخص شد
سه شنبه 15 مرداد 1398 - 15:54:41
آریا بانو -
کارگردان «ونوم 2» مشخص شد
١٥٨
٠
باشگاه خبرنگاران / اندی سرکیس، بازیگر و کارگردان انگلیسی رسما به عنوان کارگردان دنباله فیلم سینمایی «ونوم» انتخاب شد.
اندی سرکیس کارگردانی دنباله فیلم «ابرقهرمانی ونوم» محصول کمپانی سونی و بازیگری تام هاردی را بر عهده گرفت.
سرکیس پیش از این در میان گزینه‌های فیلمساز از جمله تراویس نایت سازنده فیلم «بامبلی بی» و روپرت وایت کارگردان «ظهور سیاره میمون ها» حضور داشت که در نهایت به این عنوان رسید. روبن فیشر، قسمت ابتدایی این فیلم را در سال 2018 کارگردانی کرد اما به دلیل این که مشغول ساخت فیلم سینمایی «سرزمین زامبی:ضربه دوم» بود به کارگردانی دوباره «ونوم» نرسید. سونی امیدوار است فیلمبرداری ونوم از فصل پاییز آغاز شود.
تام هاردی که در این فیلم نقش یک خبرنگار تبدیل شده به هیولا را داشت، در این دنباله نیز حضور خواهد داشت. ونوم که شخصیتی از دنیای مارول است، موفقیت‌های خوبی را در گیشه برای سونی پکچرز رقم زد. این فیلم 213 میلیون در گیشه‌های داخلی فروش داشت و در مجموع گیشه‌های جهانی نیز به فروش 855 میلیون دلاری رسید.
اندی سرکیس به خاطر ایفای نقش شخصیت «گالم یا اسمیگل» در فیلم سینمایی ارباب حلقه‌ها و همچنین سیاره میمون‌ها شناخته می‌شود. او در سال‌های اخیر به پشت دوربین رفته و چند فیلم کارگردانی کرده است. آخرین فیلم او نیز برای کمپانی نتفلکیس اسپین آف «کتاب جنگل» با نام «موگلی» بود. فیلم دیگر او به نام «نفس بکش» با بازی آندرو گارفیلد و فلیستی جونز همراه بود.
پیش از این صحبت‌های زیادی برای کارگردانی اندی سرکیس مظرح شده بود و حتی تام هاردی عکسی از واو را در صفحه شخصی خود منتشر کرد تا مهر تاییدی بر این ماجرا باشد البته پس از مدت کوتاهی آن را حذف کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/181797/کارگردان-«ونوم-2»-مشخص-شد
بستن   چاپ