آریا بانو
کاهش وزن سریع تنها با مصرف دوقاشق غذاخوری از این نوشیدنی
چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 14:28:46
آریا بانو -
کاهش وزن سریع تنها با مصرف دوقاشق غذاخوری از این نوشیدنی
k ٦.٧
١
بهداشت نیوز / در کنار رژیم و ورزش، موارد دیگری نیز وجود دارد که ثابت شده است به کاهش وزن کمک می کند. تحقیقات نشان داده است نوشیدن دو قاشق غذاخوری سرکه سیب به کاهش چربی شکم و از بین رفتن آن کمک می کند.
سرکه سیب چیست؟
سرکه سیب سال ها است که در سراسر جهان استفاده می شود و به کشتن عوامل بیماری زا، از جمله باکتری ها کمک می کند. به طور سنتی از سرکه برای تمیز کردن، ضد عفونی کردن، درمان قارچ ناخن، شپش، زگیل و عفونت گوش استفاده می شده است. اما امروزه، به دلیل فواید زیادی که برای سلامتی دارد محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این چاشنی تیز از طریق یک فرآیند تخمیر دو مرحله ای ساخته می شود و اسید استیک موجود در آن به لاغرکنندگان برای تغییر چربی کمک می کند.
چگونه سرکه سیب چربی ها را می سوزاند؟
این اسید فواید سلامتی زیادی دارد، از جمله آن می توان به کاهش قند خون و کاهش سطح انسولین اشاره کرد. علاوه بر این ، دارای خواصی است که می تواند به سوزاندن چربی، سرکوب اشتها و حتی به جلوگیری از افزایش وزن افراد کمک کند. در طی مطالعه ای 12 هفته ای آشکار شد، کسانی که روزانه یک قاشق غذاخوری سرکه مصرف می کردند ، به طور متوسط ​​2.6 پوند از دست دادند و کمر آنها به اندازه نیم اینچ کاهش یافت. علاوه بر تأثیر کاهش در اشتها ، سرکه سیب نشان داده شده است که سرعت خروج مواد غذایی از معده شما را کند می کند. در یک مطالعه کوچک دیگر ، مصرف سرکه سیب با یک وعده غذایی نشاسته ای باعث کاهش چشمگیر تخلیه معده شد. این منجر به افزایش احساس سیری و کاهش قند خون و انسولین شد. یک مطالعه دیگر به بررسی تأثیرات چشمگیر سرکه سیب بر وزن و چربی بدن پرداخت و نشان داد که افراد چاق که 1-2 قاشق غذاخوری سرکه سیب روزانه به مدت 12 هفته مصرف می کنند وزن کم کردند.
چرا باید دو قاشق غذاخوری سرکه سیب مصرف کنیم؟
کارشناسان دریافتند افرادی که روزانه دو قاشق غذاخوری سرکه سیب مصرف می کنند ، بیش از یک کیلو وزن از دست دادند. یک مطالعه روی 175 فرد چاق انجام شد و از آنها خواسته است روزانه یک یا دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را برای یک دوره سه ماهه مصرف کنند. با انجام این کار ، همه افرادی که سرکه سیب مصرف می کردند متوجه شدند که لاغر می شوند و افرادی که روزانه یک قاشق غذاخوری داشتند به طور متوسط ​​بیش از یک کیلوگرم وزن کم کردند. در همین حال رژیم گیرانی که روزانه دو قاشق غذاخوری داشتند ، شاهد کاهش متوسط بیش از دو کیلوگرم بودند، به این معنی که نوشیدن سرکه سیب حداقل دوبار در روز وزن شما را با سرعت چشمگیری کاهش می دهد.

http://www.banounews.ir/fa/News/181922/کاهش-وزن-سریع-تنها-با-مصرف-دوقاشق-غذاخوری-از-این-نوشیدنی
بستن   چاپ