آریا بانو
دومین نشست سراسری مجازی مدیران کل دفاتر امور بانوان استانداری‌ها؛
تاسیس مرکز نوآوری و خلاقیت زنان
چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 14:57:43
آریا بانو -
خبرگزاری آریا- مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده از تاسیس مرکز نوآوری و خلاقیت زنان با همکاری مشترک پارک‌های علم و فناوری استان‌ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، خانم نظری بر اولویت تهیه بانک اطلاعاتی پست‌های مدیریتی استان‌ها تاکید و خواستار برنامه ریزی مطلوب مدیران کل امور بانوان و خانواده، برای شناسایی زنان توانمند استان شد.
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده افزود: همسویی مدیران دفاتر استانی با مسئولان استانی و محلی با هدف تحقق اهداف، مورد تاکید بوده و طبق فرمایش مقام عالی وزارت در نشست اخیر فرمانداران، به عنوان یک ماموریت جدی و جدید لازم است هر شهرستانی متناسب با اقتضائات آن شهرستان روی یک موضوع متمرکز شود و مدیران کل بانوان نیز همسو با فرمانداران حول آن موضوع در حوزه زنان فعالیت نمایند.
نظری گفت: یکی از ماموریت‌های تکلیفی دفتر امور زنان و خانواده پیگیری تاسیس مرکز نوآوری و خلاقیت زنان با همکاری مشترک پارک‌های علم و فناوری استان‌ها است تا زمینه‌ای برای فعالیت زنان نخبه و فرهیخته فراهم و یکی از مطالبات آنان محقق شود.
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در این نشست ضمن تشکر از مدیران کل دفاتر متناظر استانی به دلیل توجه به پاسخ دهی سریع و صحیح مکاتبات ستاد افزود: از هر فرصتی باید برای خدمت به زنان و کودکان استفاده شود. چشم امید مردم کشور اول به خدا و بعد به تلاش و تدبیر مسئولین است و اگر تلاش و تدبیر درستی را به کار بندیم حتما گشایش در امور و رضایت خدا و مردم محقق خواهد شد.
دومین نشست سراسری مجازی مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌ها با حضور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/182121/تاسیس-مرکز-نوآوری-و-خلاقیت-زنان
بستن   چاپ