آریا بانو
معاون سیما: مزدک میرزایی فهم سیاسی نداشت!
چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 15:01:34
آریا بانو -
معاون سیما: مزدک میرزایی فهم سیاسی نداشت!
k ٨.١
٧٢
ایلنا / مرتضی میرباقری، معاون سیما، ضمن بیان اینکه مزدک میرزایی چون فهم سیاسی نداشته، به یک شبکه معاند پیوسته است، گفت: «شرایط کاری برای مزدک میرزایی همچنان مهیا بوده و ما علاقمندیم که ایشان به کار خود برگردند.»
مرتضی میرباقری، معاون سیما درباره حواشی رفتن مزدک میرزایی به انگلستان گفت: «کاری که مزدک میرزایی انجام داد، نه اتفاق حرفه‌ای و نه حتی عام است. اول از همه اینکه ما متاسفیم که ایشان رفته است اما واقعا نبودن کار اساسی در حوزه ورزش، نمی‌تواند دلیل رفتن‌شان باشد.»
وی افزود: «این یک اشتباه استراتژیک بوده که آقای میرزایی مرتکب شده است. در واقع به هر صورتی که ما به این موضوع نگاه کنیم، به هیچ وجه به صلاح نبود که چنین تصمیمی بگیرند. آن هم رفتن به شبکه‌ای که عنادش با مردم ایران روشن است. این در واقع یعنی کسی بخواهد در چنین موقعیتی از اینجا برود و در آن شبکه تفکر وهابیت و عربستان سعودی را ترویج کند.»
معاون سیما در ادامه بیان کرد: «واقعا این از فهم کم سیاسی می‌آید. چراکه جناب میرزایی آدم سیاسی نبوده است. به هر حال ما علاقمندیم که ایشان به کارشان برگردند. چراکه شرایط کاری برای مزدک میرزایی همچنان فراهم است.»

http://www.banounews.ir/fa/News/182162/معاون-سیما--مزدک-میرزایی-فهم-سیاسی-نداشت!
بستن   چاپ