آریا بانو
قضاوت داوران زن در بوشهر متوقف شد
چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 15:13:42
آریا بانو - داوران دختر در شب سوم بازی های پسران زیر 12 سال استان بوشهر اجازه قضاوت پیدا نکردند.

بازی های فوتبال پسران زیر 12 سال استان بوشهر طی سه شب در استادیوم تختی بوشهر برگزار شد که هیات فوتبال استان بوشهر در شب های اول و دوم قضاوت بازی ها را به دختران واگذار کرد تا داوران دختر با قضاوت در این بازی ها کسب تجربه کنند و برای موفقیت در گام های بعدی مهیا شوند. بازتاب این خبر در رسانه های داخلی و به دنبال آن رسانه های خارجی موجب شد تا هیات فوتبال استان بوشهر با نهی مدیران بالا دستی در شب سوم از داوران پسر برای قضاوت بازی ها استفاده کند.
قضاوت داوران زن در فوتبال حرفه ای رفته رفته در حال جا افتادن است، به طوریکه به تازگی فیفا قضاوت بازی لیورپول – چلسی در سوپر کاپ اروپا را به یکی از داوران زن سپرده است. داوران زن ایرانی هم به تازگی نشان داده اند که حرف های زیادی برای گفتن دارند. گلاره ناظمی فینال المپیک جوانان را در آرژانتین سوت زد. هم چنین او و زری فتحی چند بازی مهم در فوتسال جام ملت ها را سوت زدند.
گفتنی است فوتبال ایران رفته رفته و با توصیه فیفا مهیای فراهم کردن حضور بانوان در استادیوم آزادی برای تماشای بازی تیم ملی می شود و بنا به گفته وزیر ورزش و جوانان دیدار تیم ملی با کامبوج در مرحله مقدماتی جام ملت ها در استادیوم آزادی تهران با حضور بانوان برگزار می شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/182226/قضاوت-داوران-زن-در-بوشهر-متوقف-شد
بستن   چاپ