آریا بانو
توجه به ورزش بانوان از نیازهای جامعه است
چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 15:37:28
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - خرم آباد - سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: توجه به ورزش بانوان از ضرورت‌های اصلی جامعه است و سلامت این زنان می‌تواند مانع بسیاری از آسیب های اجتماعی شود.

به گزارش ایرنا شهرام عظیمی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های رزمی لرستان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت: مجید رازانی از برندهای ورزش لرستان است و نخستین مدال طلای موی تای را کسب کرده است.
وی گفت: امیدورام هیات از ظرفیت‌های ورزش رزمی استان استفاده کند در غیر این صورت مردم ضرر می‌کنند و اقدام‌های ما در حذف افراد شایسته قابل قبول نیست.
به گفته وی، بانوان همچنین در حوزه سلامت و اثربخشی می توانند کمک کنند چرا که نیمی از جمعیت کشور را این قشر تشکیل داده و باید به وعده‌های داده شده عمل کرد.
عظیمی اضافه کرد: لرستان براساس طرح آمایش سرزمینی دارای ظرفیت های بالایی است و دارای استعداد بی شماری می باشد و اگر بستری را فراهم کنیم نگاهمان به معدن استعداد ها یعنی آموزش و پرورش باشد می توانیم بسیاری از استعدادها را کشف کنیم.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی افزود: به دلیل وجود شرایط آب و هوایی و ژنتیکی بالا لرستان می‌تواند دارای مقام‌های برتر باشد و اگر از استعدادها غافل شویم متضرر خواهیم شد.
او ادامه داد: دریافت پول از ورزشکار به معنای فروختن پیراهن تیم ملی است و این گونه رفتار شایسته ورزشکاران نیست.
عیظمی گفت: به این دلیل تیم ملی نتوانست به تایلند اعزام شود و به یاری خدا هفته اول مهر برای حضور در مسابقات جهانی به کره جنوبی اعزام خواهد شد.
وی ادامه داد: در فضای همدلی ورزش رزمی ارتقا پیدا می‌کند و متضرر واقعی در تخاصم‌ها مردم هستند و باید برای جامعه اثربخشی داشته باشیم.
ایرج محمدی در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های رزمی لرستان با کسب 10 رای به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.
3210/6060

http://www.banounews.ir/fa/News/182248/توجه-به-ورزش-بانوان-از-نیازهای-جامعه-است
بستن   چاپ