آریا بانو
3 رنگ موی پرطرفدار را در خانه بسازید
شنبه 19 مرداد 1398 - 10:53:18
آریا بانو -
3 رنگ موی پرطرفدار را در خانه بسازید
٢١١
٠
خراسان / ممکن است استفاده مکرر از رنگ موهای شیمیایی خسته تان کرده یا حتی موهای شما به دلایل متفاوت دچار آسیب‌دیدگی شده باشد. در گذشته مادر بزرگ‌های ما برای رنگ موی خود روش‌های متفاوتی را امتحان می کردند. بیشتر اوقات از روش‌های گیاهی که دم دستی‌ترین آن ها حناست‌، استفاده می کردند. در این مطلب چند روش مختلف استفاده از رنگ کردن مو به روش مواد طبیعی را به شما آموزش می‌دهیم.فراموش نکنید این رنگ ها ضرری ندارند اما شاید مثل رنگ های شیمیایی هم زیبا نباشندولی بی عارضه است.
رنگ قهوه‌ای
اگر می‌خواهید موهای شما قهوه‎ای رنگ شود، می‌توانید این مواد را با روش زیر ترکیب کنید. مقدار 20 گرم حنا، 30 گرم برگ کنجد پودر شده، 20 گرم پودر بابونه و دو عدد زرده تخم مرغ را با یک لیوان آب جوش مخلوط کنید و اجازه دهید حدود چهار ساعت استراحت کند. پس از آن که همه موهای خود را به این مواد آغشته کردید روی آن ها را بپوشانید و حدود سه تا چهار ساعت بعد بررسی کنید تا مطمئن شوید موهایتان رنگ گرفته است. برخی از مواد طبیعی برعکس مواد شیمیایی دیرتر رنگ می‌دهند البته بستگی به زود یا دیر رنگ گرفتن موهای شما نیز دارد.
رنگ موی بلوطی
برای این رنگ، شما می‌توانید با خیس کردن پودر حنا ساعتی بعد قهوه و آب اکسیژنه را به آن اضافه کنید و موهای خود را با آن رنگ کنید. دو ساعت بعد زمان آب‌کشی موهای شماست.
رنگ موی خیلی روشن
برای این رنگ مو شما به سه قاشق غذاخوری پودر قهوه، دو قاشق غذاخوری پودر پوست گردو، دو قاشق غذاخوری حنا و یک قاشق غذاخوری وسمه احتیاج دارید. همه این مواد را با هم مخلوط کنید و روی موهای تان بمالید و پس از دو ساعت با آب گرم آب‌کشی کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/182443/3-رنگ-موی-پرطرفدار-را-در-خانه-بسازید
بستن   چاپ