آریا بانو
تفاوت شیک‌پوشی با جنسی‌پوشی!
شنبه 19 مرداد 1398 - 10:53:33
آریا بانو -
تفاوت شیک‌پوشی با جنسی‌پوشی!
k ٣.٧
٨
دنیای اطلاعات / مدتی‌ست که سوالی ذهنم را درگیر کرده ولی واقعا جوابی برای آن پیدا نکردم برای همین دوست دارم نظر کاربران مختلف جامعه را بدانم.
این روزها در جامعه و بالاخص شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، تلگرام و … با خانم‌هایی برخورد داشتم که نوع پوشش این افراد برای من سوال برانگیز بوده ، مخصوصا اینکه خیلی از دختر خانم‌هایی که در سنین نوجوانی و جوانی قرار دارند و حتی خانم‌هایی که در سنین میان‌سالی و سنین بالا هستند پوشش هایی را دارند که به نظر من اصلا متناسب با شان یک خانم متشخص نیست.
شیک‌پوشی و جنسی‌پوشیالبته مسئله من بحث حجاب نیست بلکه این نوع لباس‌ها اکثرا برهنه و تحریک کننده هستند و بیشتر بر روی نمایش اندام‌های جنسی تمرکز دارند.
من واقعا نمیدانم که این افراد تصاویر خود را بر روی فضای مجازی منتشر می‌کنند و یا بدون اطلاع افراد از تصاویر سوء استفاده می‌شود.
اما مسئله ای که برای من جای سوال دارد این است که آیا واقعا خود این افراد تفاوت میان شیک‌پوشی یا جنسی‌پوشی را متوجه نمی‌شوند؟
اصلا بحث شیک‌پوش بودن و اهمیت به ظاهر مسئله‌ی خوبیست اما چرا برخی از افراد اینقدر بر روی جذب دیگران آن هم با این نوع پوشش‌ها و بیشتر اندام های جنسی اهمیت می‌دهند؟
آیا واقعا به دلیل عدم آگاهی افراد و یا ذهنیت متفاوت نسبت به این مسئله، چنین مسائلی اتفاق می‌افتد و یا افراد با آگاهی کامل، جنسی‌پوشی را ترجیح می‌دهند؟
اما سوال دومی اینکه چنین افرادی معمولا از برخورد دیگران چه ذهنیتی دارند؟ از این‌گونه جلب توجه ها چه احساسی دارند؟
این سوال را دوست دارم بیشتر خانم‌ها جواب بدهند، اینکه آیا از این نوع پوشش احساس خجالت ندارند؟
من فکر میکردم غالب دخترها باحیاتر و موقرتر از پسرها هستند اما چرا این روزها در بعضی از افراد چنین مسئله‌ای دیده نمی‌شود؟
واقعیت اینکه خود من، شأن و جایگاه یک خانم را بسیار بالاتر از این میدانم که متاسفانه نگاهی ابزاری و یا به دید جنسی به خانم صورت بگیرد و از این مسئله بسیار ناراحت هستم که دختران کشورم چرا جایگاه و شأن خودشان را به‌خاطر جلب توجه چشمان ناپاک و دیدی ابزاری پایین می‌آورند، در صورتی که این مسئله با روح لطیف و پاک دختران هیچ نقطه اشتراکی ندارد، در صورتی که تا به امروز در جوامع غربی همچون ایتالیا و چین و کره جنوبی خیلی خیلی کمتر شاهد چنین مسئله ای بوده‌ایم. شاید در خیلی از کشورها افراد حجاب و یا پوشش کاملی نداشته باشند اما نوع لباس‌ها نیز به این شکل نیست.
من به هیچ عنوان دوست ندارم که کوچک‌ترین جنجالی ایجاد کنم و یا خدایی نکرده به فردی توهینی صورت بگیرد و یا کوچک‌ترین ناراحتی پیش بیاد به همین دلیل از دوستان هم خواهش می‌کنم به‌دور از جنجال و کوچکترین توهین و یا … و هر مسئله دیگری به این سوال پاسخ بدهند . هم چنین دوست دارم تا نظر خانم‌هایی با این نوع پوشش‌ها و نوع دیدگاه آنها را نیز بدانم.

http://www.banounews.ir/fa/News/182458/تفاوت-شیک‌پوشی-با-جنسی‌پوشی!
بستن   چاپ