آریا بانو
با همکاری موسسه پیام و امور بانوان و خانواده وزارت ارتباطات؛
«با خانواده» در موسسه پیام برگزار شد
شنبه 19 مرداد 1398 - 11:40:03
آریا بانو -
خبرگزاری آریا- موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام با همکاری امور بانوان و خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اولین رویداد فرهنگی با خانواده را برگزار کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط بیشتر، ترویج بازی های ورزشی و غیر دیجیتال و تحکیم بنیان خانواده بین کارکنان وزارت ارتباطات، سازمان ها و شرکت های تابعه عصر دیروز ( پنجشنبه) به میزبانی موسسه پیام برگزار شد
حانیه سامعی، مشاور وزیر در امور بانوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری این رویداد را وام دار فرهنگ سازی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی است، گفت: این جریان در واقع نه تنها به صورت یک فرهنگ بلکه به عنوان یک جریان شکل گرفته است ما نیز سعی کردیم در ادامه این جریان را عملی سازیم و خانواده را برای در کنار هم بودن تشویق کنیم.
سامعی استقبال خانواده ها از این فستیوال را بیشتر از حد انتظار اعلام کرد و گفت: استقبال پرشور از این رویداد نشان دهنده دغدغه مند بودن تمامی افراد برای پرداختن به موضوع مهم خانواده است.
وی افزود: سعی ما بر این است که این رویداد را به صورت متداوم و در فصول مختلف در طول سال برگزار کنیم.
حمید عباسی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل موسسه پیام، نیز حوزه ورزش و فعالیت های ورزشی را بهترین فرصت برای در کنار هم بودن خانواده ها دانست و گفت: یکی از رسالت ها و سیاست گذاری های موسسه در چند سال اخیر گرد هم آوردن خانواده ها در کنار یکدیگر بوده است که با برپایی مسابقات و همایش های مختلف مانند مسابقات "مادر و دختر" و "پدر و پسر" سعی کردیم شرایطی را ایجاد کنیم تا خانواده ها مدت بیشتری را در کنار هم سپری کنند.
وی افزود : بعد از طرح موضوع «با خانواده» توسط وزیر ارتباطات و احساس مسئولیت بیشتر در این حوزه با برپایی این فستیوال تلاش ما بر این بود که علاوه بر دور کردن خانواده ها از فضای مجازی آنها را با فعالیت های ورزشی و بازی های فکری بیشتر آشنا کرده و اوقات خوشی را برای آنها در کنار خانواده ایجاد کنیم.
مرتضی براری، معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران و حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از مهمانان ویژه این رویداد فرهنگی بودند.
بر اساس این گزارش، اجرای برنامه های مفرح و سرگرم کننده، اعم از برگزاری مسابقات ورزشی دال پلان، دارت، شوتبال، لی لی، فوتبال دستی، بازی های فکری و رومیزی، برپایی ایستگاه گریم کودکان و ایستگاه تندرسی از جمله مهمترین برنامه های این رویداد فرهنگی، ورزشی بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/182720/«با-خانواده»-در-موسسه-پیام-برگزار-شد
بستن   چاپ