آریا بانو
چهره پریشان لیلا حاتمی روی پوستر فیلم «مردی بدون سایه»
شنبه 19 مرداد 1398 - 11:40:55
آریا بانو -
چهره پریشان لیلا حاتمی روی پوستر فیلم «مردی بدون سایه» 2
٢١٣
٠
فیلم نیوز / اکران خصوصی «مردی بدون سایه» برگزار می‌شود.
مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» با حضور تعدادی از بازیگران اصلی فیلم و مهمانان مطرح سینمای ایران برگزار می‌شود.
اکران عمومی تازه‌ترین ساخته علیرضا رئیسیان که قرار بود از چهارشنبه هفته گذشته به سرگروهی سینما فرهنگ صورت گیرد به علت به کف فروش نرسیدن فیلم پیشین این گروه یک هفته به تعویق افتاد تا این درام اجتماعی از چهارشنبه این هفته برابر با 23 مرداد در سینماهای سراسر کشور به نمایش در آید.
روز دوشنبه 21 مردادماه ساعت 19 بازیگران و عوامل این اثر سینمایی به همراه جمعی از مهمانان شناخته شده در پردیس سینمایی کوروش به تماشای این فیلم خواهند نشست.
همزمان با اعلام این خبر از پوستر ویژه اکران رونمایی شد. این پوستر مانند سایر پوسترهای «مردی بدون سایه» توسط عرفان به‌کار طراحی شده است.
«مردی بدون سایه» که تولیدی مشترک بین کشورهای ایران و اسپانیاست جدیدترین تجربه کارگردانی علیرضا رئیسیان و سومین فیلم از سه‌گانه عاشقانه او پس از «چهل سالگی» و «دوران عاشقی» است و بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به آفرید غفاریان در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

http://www.banounews.ir/fa/News/182754/چهره-پریشان-لیلا-حاتمی-روی-پوستر-فیلم-«مردی-بدون-سایه»
بستن   چاپ