آریا بانو
افزایش قیمت گوشت سبب کاهش ضریب امنیتی دامداری ها شده است
يکشنبه 20 مرداد 1398 - 07:57:40
زنان خبر
آریا بانو - مریم باقری عضو شورای بخش فشافویه و عضو شورای عشایری گفت: تورم و افزایش قیمت گوشت زمینه بالا رفتن سرقت و کاهش ضریب امنیتی دام ها در شهرستان ری به ویژه فشافویه شده است.

به گزارش بانو نیوز مریم باقری عضو شورای بخش فشافویه در نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهرستان ری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات عدیده ای در شهرستان ری وجود دارد که اعضای شورای این شهرستان درصدد پیگیری و رسیدگی به این معضلات هستند تا مردم ری بتوانند بدون دغدغه در محیطی امن و آرام زندگی کنند و در تلاش هستیم ضریب امنیتی را برای اهالی ری افزایش دهیم.
وی افزود: تورم، بیکاری و مشکلات زیست محیطی از مهمترین دغدغه های مردم و مسئولان شهرستان ری به شمار می رود و اعضای شورا تمام توان خود را در رفع موانع و مشکلات این منطقه به خصوص در حوزه زیست محیطی به کار گرفته اند.
بیشتر بخوانید:
قیمت دام زنده نصف شد/ مردم چشم انتظار کاهش قیمت گوشت قرمز عضو شورای بخش فشافویه و عضو شورای عشایری عنوان کرد: تمامی معضلات تهران به سمت شهرستان ری منتقل شده و مشکلات فراوانی را برای منطقه از جمله در بخش کشاورزی به وجود آورده است.
وی یادآور شد: مردم منطقه بدانند تمامی مسئولان به ویژه در شورای شهرستان ری درصدد رفع معضلات، افزایش ضریب امنیتی و پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی در این منطقه هستند.
این مراسم با حضور حسن خلیل آبادی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری و اعضای شورای شهر ستان ری و اصحاب رسانه در باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/182818/افزایش-قیمت-گوشت-سبب-کاهش-ضریب-امنیتی-دامداری-ها-شده-است
بستن   چاپ