آریا بانو
کارآفرینی راهکاری موثر در جهت ایجاد اشتغال و درآمد برای زنان است
يکشنبه 20 مرداد 1398 - 07:57:46
زنان خبر
آریا بانو - کارآفرینی علاوه بر ایجاد اشتغال و توسعه در تولید، راهکاری موثر و مطلوب در راستای کسب درآمد و استقلال زنان به شمار می رود.

به گزارش بانو نیوز ، فائزه سادات موسوی سادات متولد یازدهم اسفند ماه سال 71 و لیسانس هنرهای تجسمی و ارتباط تصویری می باشد کار خود را از سال 1397 در راستای هنر میناکاری، پخت ترانسفرهای کوره ای بر روی ظروف چینی و شیشه ای و هنر زیر لعابی، معرق کاشی، مبنای کاشی و تمام هنرهایی که با استفاده از کوره انجام می شود آغاز کرده است و معتقد است که کارآفرینی در راستای ایجاد اشتغال برای زنان و استقلال مالی جایگاه واقعی زنان را در جامعه مشخص می کند.
این بانوی کارآفرین با اشاره به آغاز به کار خود و هزینه های آن می گوید: حدود سه میلیون تومان صرف و هزینه این تولید شده است و در کارگاه خود حدود پنج نفر نیروی ثابت مشغول کار هستند که ماهانه مبلغ حدود 900 هزار تومان حقوق دریافت می کنند.
بیشتر بخوانید:
شکست مانع ترقی و پیشرفت نیست
موسوی ادامه می دهد: اکثر هنرجویان که آموزش کامل دیده اند، خودشان تشکیل کارگاه داده و مورد حمایت بنده قرار دارند و اشکالات آنها را رفع می کنم.
وی ادامه می دهد: گسترش و توسعه هنر ایرانی نیاز به حمایت مالی جهت پیشرفت کارگاه و تهیه و تولید مواد اولیه به مبلغ 50 میلیون تومان است.
این بانوی کارآفرین به مهمترین اهداف خود اشاره کرده و می گوید: معرفی کارآفرینان نمونه به مردم جهت آموزش و تولید کارگاه و معرفی کوره جهت پخت و سفارش کارهای مورد نیاز ارگان های بزرگ و مساعدت به افرادی که در تهران با شهرستان های اطراف مشکلاتی دارند از مهمترین اهداف و برنامه های بنده محسوب می شود.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/182820/کارآفرینی-راهکاری-موثر-در-جهت-ایجاد-اشتغال-و-درآمد-برای-زنان-است
بستن   چاپ