آریا بانو
لباس مجلسی زرشکی را با چه کفشی ست کنیم؟
يکشنبه 20 مرداد 1398 - 08:00:30
آریا بانو -
لباس مجلسی زرشکی را با چه کفشی ست کنیم؟ 6
k ٤.٥
٥
ستاره / یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای لباس مجلسی در میان خانم‌ها قرمز و به ویژه زرشکی است. اگر شما به دنبال پیدا کردن بهترین گزینه رنگی برای ترکیب کردن با لباس زرشکی، قرمز و یا هر تنالیته تیره دیگری از این رنگ هستید، در ادامه ما به شما 6 رنگ مناسب برای کفش مجلسی را معرفی خواهیم کرد
لباس مجلسی زرشکی را با چه کفشی ست کنیم؟
1. نقره‌ای
وقتی پای رنگ‌های متالیک به میان می‌آید، نقره‌ای در صدر این لیست قرار می‌گیرد. نقره‌ای ترکیب خیره کننده‌ای با رنگ زرشکی دارد و اگر از من بپرسید، نه تنها با زرشکی که با هر رنگ دیگری!
2. مشکی
بله مشکی این رنگ همه کاره و در دسترس یک بار دیگر ثابت کرد که هر رنگی با مشکی هماهنگ است.
3. طلایی
لباس مجلسی زرشکی با کفش طلایی؟ عاشقش می‌شوید! یک جفت کفش مجلسی طلایی را با لباس مجلسی زرشکی خود ست کنید و با خیال راحت به جمع دوستانتان در مهمانی بپیوندید!
4. بژ
ترکیب بژ و زرشکی حقیقا زیباست. اینطور نیست؟!

5. سفید
انتظار سفید را نداشتید؟! هیچ وقت از ست کردن زرشکی و سفید پشیمان نخواهید شد به من اعتماد کنید!
6. قهوه‌ای
ست کردن لباس مجلسی زرشکی با کفش قهوه‌ای یک ترکیب پیچیده است. باید قهوه‌ای را انتخاب کنید که هم با تناژ رنگ پوست شما هماهنگ باشد و هم با رنگ زرشکی لباس تان.
7. آبی
لباس مجلسی زرشکی با کفش آبی یا بنفش یک ترکیب بی نظیر و جسورانه است. اما این کاملا به تنالیته رنگ زرشکی لباس شما بستگی دارد. تقریبا طیف وسیع آبی از سرمه‌ای گرفته تا آبی روشن را می‌توانید برای ترکیب با زرشکی روشن برگزینید، اما بهتر است بنفش را هم برای درجات تیره‌تر زرشکی در نظر داشته باشید.

http://www.banounews.ir/fa/News/182881/لباس-مجلسی-زرشکی-را-با-چه-کفشی-ست-کنیم؟
بستن   چاپ