آریا بانو
ویدیویی از کوه رنگین کمانی پرو
يکشنبه 20 مرداد 1398 - 08:04:24
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٥٢٤
١
کارناوال / همراه ما به تماشای ویدیویی از کوه رنگین کمانی پرو بنشینید و از دیدن گوشه ای از زیبایی های طبیعت پرو لذت ببرید. کشور پرو، جاذبه های متعددی را در خود جای داده است و به همین خاطر، سالانه مسافران زیادی راهی این سرزمین می شوند. کوه رنگی پرو هم یکی از شگفتی های این سرزمین است و به خاطر منظره حیرت انگیزش، طرفداران زیادی دارد.
البته باید بدانید که این کوه رنگی در حقیقت ونیکانکا (Vinicunca) نام دارد که در میان گردشگران به کوه هفت رنگ نیز مشهور است. ونیکانکا خاکی رنگارنگ دارد و گویی روی آن را با قلم‎مویی نقاشی کرده اند. این کوه در ارتفاع 5200 متری از سطح دریا قرار گرفته است. گردشگرانی که می خواهند به سوی آن بروند، باید خود را به شهر تاریخی کوسکو (Cusco) در جنوب شرق پرو برسانند و از آنجا مسافتی 5 کیلومتری را طی کنند تا در نهایت به این کوه زیبا و تماشایی برسند.
کوه رنگین کمانی در میانه راه رسیدن به کوه آسنگیت (Ausangate) قرار گرفته است که بخشی از کوه های آندی پرو به شمار می رود. به همین خاطر، مسافران برای رسیدن به این کوه رنگی باید از مسیر کوهنوردی آسنگیت (Ausangate) عبور کنند. طبیعتی که در این مسیر دیده می شود بسیار زیبا و تماشایی ست و مناظری از رشته کوه های برفی، دریاچه ها، احشام در حال چرا و ... پیش روی کوهنوردان ظاهر می شود.
البته گذر از این مسیر 5 کیلومتری کار هر کسی نیست و حتی ‏حرفه ای ترین کوهنوردان نیز گاهی به مشکل می خورند و به همین خاطر، افراد با همراه آشنا به منطقه، کوهنوردی شان را آغاز می کنند. با وجود آنکه تجربه کوهنوردی در این جا ممکن است یک هفته طول بکشد؛ اما چشم انداز زیبا و آنچه مسافران در ادامه راه خواهند دید، باعث می شود تا سختی های مسیر را به جان بخرند و فرصت تماشای ونیکانکا را از دست ندهند.

http://www.banounews.ir/fa/News/182983/ویدیویی-از-کوه-رنگین-کمانی-پرو
بستن   چاپ