آریا بانو
مدل موی کوتاه تابستونی 2019
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 13:17:33
آریا بانو -
مدل موی کوتاه تابستونی 2019
١٦
٠
زیبامون / همیشه با شروع سال جدید، چند مدل مو، طرفداران خیلی زیادی پیدا می کنند و به عنوان ترند سال و مُد روز معرفی میشن. البته این به معنی ان نیست که این مدل موها کاملا جدید هستند، ممکنه مدل موهایی از دهه های خیلی دور دوباره مرسوم و مُد و بشه و طرفدارن بیشتری پیدا کنه.
اگر شما هم قصد دارید مدل موهاتون رو متناسب با ترند سال 2019 تغییر بدید بهتون پیشنهاد میکنیم جدیدترین مدل موهای تابستونی 2019 رو در این بخش از زیبامون دات کام ببینید و با ایده گرفتن از این مدل های جذاب، مدل مویی شیک و منحصر به فرد داشته باشید.
مدل مو چتری با حالت فرفری طبیعی
اگر موهاتون به طور طبیعی دارای حالت فرفری و کرلی (Curly) هست میتونید این مدل موی جذاب و شیک رو در تابستون امسال امتحان کنید. این مدل چتری مو با موهای کوتاه و متوسط تناسب خیلی خوبی داره و استایل تابستونی شما رو مُد روز و شیک نشون میده.

مدل مو کوتاه باب و صاف
اگر به مدل موهای کوتاه علاقه مند هستید میتونید این مدل مو باب که در اون پایین موها کاملا صاف و یکدست هست رو انتخاب کنید. این مدل مو با موهای صاف تناسب خیلی خوبی داره اما میتونید موهاتون رو کمی موج دار کنید و زیبایی این مدل مو رو چندین برابر بیشتر کنید.

مدل موی چتری با لبه های بلندتر
این مدل مو چتری رو میتونیم به عنوان یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین مدل موهای تابستونی معرفی کنیم. همونطور که از اسم این مدل مو مشخص هست، قسمت چتری مو روی پیشانی کوتاه هست و لبه های مو در دو طرف صورت کمی بلندتر هستند و موها مثل یک قاب در اطراف چهره قرار میگیرند.

مدل مو زنانه و دخترانه فرانسوی و شیک
کوتاه کردن موها به سبک فرانسوی یکی دیگه از مدلهای فوق العاده شیک و جذاب برای مدل موی تابستونی هست. این مدل مو دارای برش های کاملا صاف و یکدست هست و با چتری مو کوتاه کامل میشه.

مدل مو پیکسی و کوتاه
مدل موهای خیلی کوتاه و پیسکی یکی دیگه از ترندهای پرطرفدار در تابستان 2019 هستند که میتونن استایل تابستانی شما رو خیلی جذاب تر و متفاوت تر نشان دهند. علاوه بر این، مدل مو پیکسی چهره و سن شما رو خیلی کمتر و جوان تر نیز نشان خواهد داد!

مدل مو متوسط تا ترقوه
این مدل مو میتونه یکی از انتخاب های خیلی خوب برای خانوم هایی باشه که نه موهای کوتاه رو میپسندند و نه موهای خیلی بلند رو! موهایی با اندازه متوسط که بلندی تا نزدیکی ترقوه داره، یکی از انتخاب های خیلی خوب برای تابستان امسال هست و شما میتونید با صاف کردن و یا موج دار کردن موها، استایل زیباتری رو برای موهاتون به وجود بیارید!


http://www.banounews.ir/fa/News/183311/مدل-موی-کوتاه-تابستونی-2019
بستن   چاپ