آریا بانو
رنگ های مناسب برای ست شدن با لباس مشکی
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 13:17:38
آریا بانو -
رنگ های مناسب برای ست شدن با لباس مشکی 13
٥١٤
٠
آخرین خبر / رنگ سیاه از نظر علم روانشناسی نشان دهنده قدرت و پختگی است، به علاوه اندام را لاغرتر و کشیده‌تر جلوه می‌دهد، به همین علت در بین خانم‌ها و آقایان طرفدار زیادی دارد. همچنین رنگ مشکی را در انواع مجالس مختلف می‌توان استفاده کرد. در این مطلب با ست‌های مناسب رنگ مشکی آشنا خواهیم شد. به علاوه مدل‌های ست رنگ مشکی برای خانم‌ها و آقایان را نیز گردآوری کرده‌ایم.
رنگ های مناسب برای ست شدن با مشکی
رنگ مشکی از قوی‌ترین رنگ‌ها محسوب شده و به تنهایی ست کاملی را ایجاد می‌کند. اما ترکیب رنگ مشکی با سایر رنگ‌ها نیز استایلی جذاب و خاص ایجاد می‌شود.
1. ست لباس مشکی با رنگ‌های روشن: ترکیب رنگ مشکی با رنگ‌های روشن، تضاد بسیار زیبا و چشم نوازی را ایجاد می‌کند. رنگ‌هایی مثل سفید، کرم، گلبهی، صورتی روشن و زرد استایل‌های شیکی با رنگ مشکی خواهند داشت.
2. ست لباس مشکی و قرمز: ست مشکی و قرمز از محبوب‌ترین ست‌ها بین خانم‌ها و آقایان است. با این ست شما خاص و جذاب به‌نظر می رسید.
3. ست لباس مشکی با رنگ‌های سرد: پوشیدن لباس مشکی با رنگ‌های سردی مثل سبز، آبی روشن، طوسی و قهوه‌ای روشن نیز بسیار زیبا خواهد بود.
4. ست لباس مشکی با نقره‌ای و طلایی: نقره‌ای و طلایی رنگ‌هایی مجلسی و شاین محسوب شده و با رنگ مشکی بسیار شیک‌تر می‌شوند.
لاک مناسب برای ست کردن با رنگ مشکی
همانطور که اشاره شد رنگ مشکی از رنگ‌هایی است که با بیشتر رنگ‌ها به آسانی هماهنگ می‌شود. برای استایل مشکی تان با توجه به رنگ دیگر اجزای لباس و اکسسوری ها، می‌توانید از رنگ‌های لاک روشن و شاین استفاده کنید. مناسب‌ترین رنگ‌های لاک ناخن برای ست مشکی عبارتند از:
مشکی با طرح سفید
مشکی با طرح قرمز
سفید
زرشکی
نقره‌ای
طلایی

http://www.banounews.ir/fa/News/183314/رنگ-های-مناسب-برای-ست-شدن-با-لباس-مشکی
بستن   چاپ