آریا بانو
مهمترین اصول فنگ شویی آشپزخانه
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 13:17:52
آریا بانو -
مهمترین اصول فنگ شویی آشپزخانه
٩٦١
٠
نمناک / وجود انرژی مثبت در هر خانه ای ضروری است و شما با رعایت قوانین فنگ شویی میتوانید انرژی مثبت را وارد بخش های مختلف دکوراسیون منزل تان کنید، فنگ شویی به شما کمک میکند منزلی همه چیز تمام و در عین حال پر از انرژی مثبت داشته باشید. در این بخش قصد داریم شما را با قوانین فنگ شویی آشپزخانه آشنا کنیم تا بتوانید آشپزخانه را به فضایی دوست داشتنی و سرشار از انرژی های خوب تبدیل کنید.
مهمترین نکات فنگ شویی آشپزخانه
- اولین نکته در فنگ شویی آشپزخانه انتخاب رنگ مناسب است، رنگ ها تاثیر زیادی در بوجود آمدن انرژی مثبت و منفی دارند پس برای انتخاب رنگ دکوراسیون آشپزخانه حسابی دقت کنید. رنگ های تیره را وارد آشپزخانه نکنید زیرا همراه خود انرژی منفی می آورند.
- نورپردازی از نظر فنگ شویی بسیار با اهمیت است زیرا نورپردازی مناسب میتواند از خستگی و افسردگی جلوگیری کند، اگر آشپزخانه تان از نور طبیعی مناسبی برخوردار نیست میتوانید از نورهای مصنوعی و نورهای مخفی استفاده کنید .

اصول فنگ شویی در آشپزخانه
- گل ها و گیاهان منبع انرژی مثبت هستند و وجود آن ها در هر بخش از دکوراسیون منزل میتواند تاثیر خوبی داشته باشد پس آن ها را به آشپزخانه راه دهید و از انرژی مثبت لذت ببرید البته هر گیاهی به جر کاکتوس.
- به محل قرارگیری وسایل آشپزخانه دقت کنید از نظر فنگ شویی عناصر آتش و آب نباید با هم ارتباط مستقیم داشته باشند به طور مثال ماشین ظرفشویی نباید کنار گاز قرار بگیرد.

قوانین فنگ شویی آشپزخانه
- آشپزخانه را از هرگونه شلوغی و به هم ریختگی نجات دهید، طبقه بندی و نظم دهی به آشپزخانه جزو اصل های مهم فنگ شویی آشپزخانه است.

http://www.banounews.ir/fa/News/183320/مهمترین-اصول-فنگ-شویی-آشپزخانه
بستن   چاپ