آریا بانو
اشتباهات آرایش عروس‌ ها
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 13:18:42
آریا بانو -
اشتباهات آرایش عروس‌ ها
k ٣.٤
٠
منودلیار / از آنجایی که روز عروسی یکی از مهمترین رویدادهای زندگی افراد است، تمام عروس ها دوست دارند در این روز بسیار زیبا به نظر برسند و حسابی بدرخشند. نحوه آرایش و رعایت نکات مربوط به آن این جذابیت ظاهری را دو چندان خواهد کرد. حتماً تو هم دیده ای که عروس خانمی به خودی خود بسیار زیباست، اما شب عروسی به خاطر اشتباهات آرایشگر، زیبایی او دچار نقص هایی می شود. در این مقاله مهمترین اشتباهات آرایش عروس را بررسی خواهیم کرد که با اجتناب از انجام دادن آنها می توانی زیبایی را در روز عروسی برای خود به ارمغان بیاوری یا به زیبایی عروس خانومی که به تو مراجعه کنی کمک کنی:
1. آرایش به وسیله خودت و زیاده روی در استفاده از لوازم آرایش
حتی اگر یک آرایشگر حرفه ای باشی، باز هم در این روز نیاز به آرامش داری و این کار را باید به یک متخصص واگذار کنی. ممکن است این تصور را داشته باشی که برای اینکه آرایش عروس تو تمام روز شاداب و سالم بماند، نیازمند زیاده روی است و همه چیز باید چند برابر استفاده شود؛ اما باید بگویم که سخت در اشتباهی و بهتر است در پایان عروسی جذاب و طبیعی به نظر برسی تا شلخته و مملو از پودرهای آرایشی. اینکه چطور از مواد آرایشی استفاده کنی که سر جای خودشان بمانند و با عرق کردن و تحرک تو کمرنگ یا پخش نشوند، مهم است و نیاز به ترفندهایی دارد که آرایشگران به خوبی می دانند.
2. تست نکردن آرایش
یک آرایشگر حرفه ای با توجه به تن پوست، مدل مو و حتی لباس عروس، مناسب ترین نوع آرایش عروس را برای تو برمی گزیند و آن را یک هفته قبل امتحان می کند، تا اشتباهی صورت نگیرد. در روز تست آرایش می توانی درخواست ها و مدل آرایش مورد علاقه خود را مطرح کنی. یادت باشد که باید به خوبی بدانی چه می خواهی و دوست داری آرایش تو چه ویژگی هایی داشته باشد؛ باید از قبل در مورد این موضوع تصمیم گرفته باشی و موکول کردن این موضوع مهم به روز عروسی ایده بسیار اشتباهی است.
3. عدم استفاده از ریمل ضد آب
روز عروسی پر از احساس است و بسیاری از عروس ها در این روز گریه می کنند! بنابراین استفاده از ریمل ضد آب بهترین پیشنهاد برای جلوگیری از سیاه شدن دور چشم بر اثر گریه است. همراه با مژه مصنوعی، از ریمل ضد آب استفاده کن که به مژه های خودت هم فرم بدهی.
4. استفاده از رژ لب مایع
در واقع بهترین انتخاب برای روز عروسی استفاده از رژلب های مات و یا 24 ساعته است. در اثر تعرق، خوردن و نوشیدن در روز عروسی، ر ژلب ممکن است پاک شود؛ بنابراین در آرایش عروس باید از رژ لبی استفاده شود که تا حد امکان ماندگار باشد.
5. استفاده نکردن از اسپری فیکس کننده آرایش
اسپری فیکس کننده آرایش برای نگه داشتن تمام مواد آرایشی سر جای خود و جلوگیری از حرکت و به هم ریختن آن ها در اثر تعریق ضروری است. به هیچ عنوان این نکته را فراموش نکن!
6. بیش از حد براق بودن
در دهه 90 میلادی پر زرق و برق بودن بسیار پر طرفدار بود، اما امروزه می توان گفت که بیش از حد براق بودن آرایش علاوه بر ظاهری ناخوشایند، منجر به بازتاب بیش از حد رنگ ها در عکس نیز می شود. در استفاده از همه چیز تعادل را رعایت کن و اجازه بده صورت تو زیبایی طبیعی خود را حفظ کند.
7. عدم استفاده از لایه بردار و مرطوب کننده
برای برخورداری از بهترین نتیجه، یک هفته قبل از عروسی استفاده از لایه بردار و پاکسازی صورت و گردن را فراموش نکن و سه روز قبل نیز از ماسک های زیبایی استفاده کن. پوستت تو باید صاف و نرم و تمیز باشد که مواد آرایشی به خوبی روی آن بنشیند؛ همه پوسته ها و خشکی ها باید از بین برود و سلول های مرده برداشته شود. این نکته را فراموش نکن.
در مورد آرایش عروس چه ایده ای داری؟ به نظر تو بهتر است عروس آرایش ساده و طبیعی داشته باشد یا آنقدر تغییر کند که همه بگویند عروس چقدر زیبا و متفاوت شده است؟ به نظر من اینکه چهره طبیعی عروس در شب عروسی حفظ شود، نکته مهمی است؛ اما این کاملاً به میل و خواست هرکس بستگی دارد!

http://www.banounews.ir/fa/News/183337/اشتباهات-آرایش-عروس‌-ها
بستن   چاپ