آریا بانو
روش عجیب مرد جنگلی برای کسب درآمد!
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 13:55:55
آریا بانو -
روش عجیب مرد جنگلی برای کسب درآمد! 5
٧٩٧
٠
نمناک / نئاندرتال ها به انسان های اولیه گفته می شود که گفته می شود 230 هزار سال گذشته در اروپا ساکن بودند که نسبت به انسان های امروزی دارای آناتومی متفاوت و نزدیک به میمون ها بودند که نسل انها 40 هزار سال گذشته در اروپا منقرض شدند. با این حال سوالات بسیار زیادی در مورد این انسان ها وجود دارد که شاید برای هر یک از ما مشخص نیست.
یک غار نورد امروزی که در آلپ زندگی می کند، این روزها در مورد انسان های اولیه " نئاندرتال ها " ادعای عجیبی دارد! او ادعا می کند که همانند آنها در حال زندگی کردن می باشد. نام این غار نورد، " گویدو کامیا " است که 37 سال سن دارد و قبل از اینکه دست به چنین کاری بزند، در زمینه پخت شیرینی فعالیت می کرد.
اما این روزها او با لباسی که از جنس حیوانات است در جنگل زندگی می کند و غار نشینی را به زندگی شهری ترجیح داده است و هم اکنون کلاس های نئاندرتال ها برای اشخاصی که طرفدار آنها هستند برگزار می کند. برای مثال او با لباس هایش از درخت بالا می رود، با نیزه اش و سنگ آتش روشن می کند، ماهی گیری می کند، حیوانات عجیبی را می خورد و...!
هر شخصی که قصد دارد در کلاس های او حاضر شود باید 100 دلار بپردازد که طبیعتا قیمت نسبت مناسبی دارد! گویدو در مصاحبه ای گفت :" من به آنها نشان می دهد نئاندرتال ها چگونه زندگی می کردند، چه میخوردند، چگونه حیوانات را به عنوان غذا به دام می اندازند، چگونه آتش روشن می کنند، استفاده از نیزه و.. "
از قرار معلوم او اشتیاق زیادی دارد تا بتواند به 40 هزار سال گذشته برگردد و افرادی که در کلاس او حضور دارند را برای روزها و شرایط سخت آماده کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/183771/روش-عجیب-مرد-جنگلی-برای-کسب-درآمد!
بستن   چاپ