آریا بانو
چهره ها/ سروین بیات با کمک های مردم، دست به خیر شد!
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 20:06:53
آریا بانو -
چهره ها/ سروین بیات با کمک های مردم، دست به خیر شد!
k ١.٧
٩
آخرین خبر / سروین بیات با انتشار این عکس نوشت:
خبر مهم
این خبر فقط برای هنرجوهای عزیزم که در سمینار خرداد ماه در تهران شرکت کردند.
اگر یادتون باشه قرار بود عواید حاصل از سمینار به زلزله زدگان تعلق بگیره که خدا یاری کرد و اتفاق افتاد اما
از اون چیزی که فکر میکردم این کار سخت تر بود و کلی هم زمان بر. تمام مبلغ حاضر بود برای کمک اما اینکه بگردی دنبال کسانی که نیاز بیشتری دارند، کار حساس و سختی بود.
خیلی پرس و جو کردم و تحقیق.. همونطوری که قرار بود، اولویت با کودکان بود.
یه خانواده ای رو پیدا کردم که پسر بچه مریضی دارند ( به شدت مریض ) مادر دست تنها ، پدر هم مریض. و هنوز بعد از این همه مدت این خانواده در کانکس زندگی میکردند که فاقد دوش و دستشویی بود.
به خاطر نفس خیر تک تکتون و برای قدم خیری که برداشتید برای این خانواده تونستم خانه ای رو رهن کنم. الان دیگه زیر سقف زندگی میکنن. خوشحالند، به این خونه کوچیک لقب قصر دادن.. کمک بعدی به نوجوانی مریضی شد که نمیتونست راه بره اما ما تونستیم تمام مخارج درمانش رو تا الان تقبل کنیم. و امیدوار هستم که بهبود پیدا کنه.. مابقی پول داره صرف خرید لوازم تحریر برای بچه های سیستان و بلوچستان میشه. با این کار میتونیم خیلی از بچه ها رو بفرستیم به مدرسه و به اونها دانش و امید بدیم.
میدونم توی پوسترها قرار بود تمامی پول صرف زلزله زدگان بشه ( چون این کار تمام و کمال انجام شد و تا اونجایی که میشناختم به عزیزان کرمانشاه کمک شد ) میخواستم شما رو دقیق در جریان بگذارم که مابقی مبلغ صرف بچه های سیستان و بلوچستان شد و اینکه بگم تومن به تومن پول های شما عزیزان داره به کجا میره. هنرجوهای مهربونم، هر سوالی که داشتید ازم بپرسید و میتونم شما رو بیشتر با جزئیات باخبر کنم.
خیلی خوشحالم ! ازینکه خدا به من این فرصت و داد که پل ارتباطی بین چندین نیازمند و دل پر از مهر شما باشم.. این یعنی نهایت خوشبختی برای من.
الهی که نور و روشنایی این کار خیر شما چند صد برابر وارد زندگی خودتون و عزیزانتون بشه.
دوستتون دارم. سروین..

http://www.banounews.ir/fa/News/184240/چهره-ها--سروین-بیات-با-کمک-های-مردم،-دست-به-خیر-شد!
بستن   چاپ